- جزئیات افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2026
- ستاره گران قیمت استقلال در راه تراکتور قرار گرفت
- چه کسی پرسپولیس را از آسیا حذف کرد؟
- گلزنی لیونل مسی در بازی آرژانتین 3 - 0 ایسلند در آستانه جام جهانی (ویدئو خلاصه بازی)
- شوک AFC به پرسپولیس: استقلال، تراکتور و گلگهر نمایندگان ایران در آسیا هستند
- وضعیت بازگشت خارجی های پرسپولیس به ایران
- رونمایی از گزینه محبوب تاجرنیا برای نیمکت استقلال
- ساعت مسابقه والیبال ایران و برزیل در لیگ ملتها +ترکیب
- ترفند ویژه استقلال برای جذب پدیده لیگ برتر
کارشناس داوری: حیدری 2 بازیکن استقلال را اخراج نکرد/ کارت قرمز بازیکن ملوان درست بود
کارشناس داوری کشورمان معتقد است که داور بازی استقلال و ملوان میتوانست بازیکن آبیپوشان را اخراج میکرد.
علی میرزا بیگی در گفت و گو با فارس، در خصوص قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و ملوان اظهار داشت: در دقیقه 8 بازیکن تیم استقلال باید اخراج میشد. آرش رضاوند بازیکن شماره 88 استقلال به دلیل ضربه خطرناکی که به بازیکن ملوان زد باید از بازی اخراج میشد. در این صحنه که تاثیرگذار هم بود داور بازیکن استقلال را اخراج نکرد.
وی ادامه داد: در دقیقه 13 کمک داور اول بازی در اعلام نکردن آفساید اشتباه کرد. در صحنهای که بازیکن ملوان اخراج شد تصمیم داور بازی درست بود چرا که عیدی بازیکن ملوان از دستش به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به بازیکن استقلال استفاده کرد. در این صحنه تصمیم داور درست بود. البته عیدی اخطار اول خود را برای اعتراض گرفته بود.
میرزابیگی خاطرنشان کرد: در دقیقه 6+90 بازی هم داور باید آرمان رمضانی مهاجم استقلال را از بازی اخراج میکرد. در دقیقه 6+90 رمضانی با استوک روی آشیل پای بازیکن ملوان رفت که داور باید در این صحنه بازیکن استقلال را اخراج میکرد.