- قرارگاه خاتمالانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد
- ادعای ترامپ: مقامات ارشد ایران با من تماس گرفتند تا بمباران را متوقف کنم / تسنیم: کذب است
- اسرائیل: در حملات آمریکا علیه ایران حضور نداشتیم
- حمله آمریکا به بندرعباس، میناب، قشم، سیریک، ورامین، پیشوا، آبیک قزوین؛ پاسخ موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در اردن، کویت و بحرین ؛ تنگه هرمز بطور کامل مسدود شد
- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
ابراز تمایل کومور برای ازسرگیری روابط با ایران
ظهیر ذوالکمال، وزیر امور خارجه کومور، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، در کیپتاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد. دو طرف خرسندی خود را از فرصت فراهمشده برای این دیدار ابراز کردند.
به گزارش ایسنا، در این دیدار دو طرف با بررسی روابط دو کشور، ارتباط و علاقه قلبی، فرهنگی، تاریخی و دینی مردم دو کشور را سرمایههای معنوی برای روابط دوجانبه توصیف کردند.
وزیر امور خارجه کومور روابط دو کشور را قدیمی و ریشهدار توصیف کرد و به تمایل کشورش برای ازسرگیری روابط رسمی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که با استقبال وزیر امور خارجه روبهرو شد. طرفین توافق کردند مقدمات این کار فراهم شود.
امیرعبداللهیان در این دیدار با تبریک ریاست دورهای کومور در اتحادیه افریقا، بر اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر توسعه مناسبات و همکاریها با کشورهای آفریقایی تاکید کرد.