- بررسی و نقد فیلم مایکل Michael 2026؛ + 10 واقعیت ناگفته درباره مایکل جکسون
- نگین فضلی هم به ایران برگشت (عکس)
- ماجرای بازیگری الیکا ناصری با آیتالله هاشمی رفسنجانی! (ویدئو)
- ماجرای شوخی با پزشکیان در «صفا با خانواده»
- علنی شدن عشق جاستین ترودو، نخست وزیر سابق کانادا با کیتی پری روی فرش قرمز (+عکس)
- بازگشت سکانس حذف شده فیلم «از کرخه تا راین»ِ ابراهیم حاتمیکیا +عکس
- صحبتهای علیرضا قربانی درباره حوادث یک سال اخیر
- مهران مدیری، شهاب حسینی و همایون شجریان در لیست سیاه
- عاشقانه مریم مومن و سهیل قاصدی، تازه عروس و داماد سینما (عکس)
مرکز زیبایی «ساره بیات» افتتاح نشده پلمپ شد!
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمپ یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمپ یک سالن زیبایی خبر داد و گفت: این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم های آن در شبکههای اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی "با دستور قضائی پلمپ" و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
پ.ن.نواندیش:
یکی از حاضران در این مراسم افتتاحیه، محمدرضا گلزار بود.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.