- خلاصه بازی مکزیک ۲ - ۰ آفریقای جنوبی: ۳ اخراج در افتتاحیه جام جهانی! (ویدئو)
- ستاره خارجی پرسپولیس هم به ایران برگشت
- کار مهاجم مدنظر پرسپولیس در امارات پایان یافت؛ اولین خرید مشخص شد؟!
- رای دادگاه: حبس ۲ دوومیدانیکار ایران در کرهجنوبی و تبرئه ۲ نفر دیگر
- جزئیات افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2026
- ستاره گران قیمت استقلال در راه تراکتور قرار گرفت
- چه کسی پرسپولیس را از آسیا حذف کرد؟
- نخستین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
هواداران استقلال درباره این بازیکن نظرشان را تغییر دادند!
ایران ورزشی نوشت: در روزهایی که استقلال مشغول نقل و انتقالات بود، از سوی برخی جریانهای هواداری نقدهای تندی نسبت به عملکرد سیدحسین حسینی بابت فصل پیش میشد و حتی این انتقادها به نقطهای رسیده بود که کانالهای هواداری نزدیک به باشگاه استقلال از تداوم حضور حسینی در استقلال ابراز ناراحتی میکردند.
حالا اما همان جریانهای مجازی به تعریف و تمجید از حسینی میپردازند درحالی که خواستار جدایی این بازیکن از استقلال بودند. درخواستی که بیشتر احساسی بود تا یک اقدام فنی مناسب. تردیدی نباید داشت اگر استقلال حسینی را از دست میداد در فصل جاری در پست شماره یک با مشکل مواجه میشد. حتی اگر بیرانوند نیز به استقلال میآمد که البته حضور او در ترکیب آبیها کلاً نمایش بود، قطعاً نمیتوانست در ترکیب استقلال روزهای آرامی را سپری کند و به دلایل متعدد تداوم حضور حسینی در استقلال به سود این تیم تمام شد.
به هرحال حالا حسینی که در 450 دقیقه از لیگ بیست و سوم فقط یک بار دروازه خود را باز شده دیده، شرایط متفاوتی نسبت به روزهای سخت پیشفصل تجربه میکند و منتقدانش تبدیل به موافقانش شدهاند و هر بار که استقلال میبرد و گل نمیخورد به تمجید و تحسین او میپردازند. سؤال این است که اگر روزی حسینی دوباره دچار افت شود آیا همین جریانها دوباره حسینی را زیر باد انتقادات تند قرار میدهند؟!
حسینی دروازه بانی خوبی است 
