- غایبان بزرگ تمرینات پرسپولیس برای آمادهسازی کسب سهمیه آسیا
- روایت رئیس فدراسیون ووشو از حمله خواهران منصوریان؛ "دوران بزن دررو تمام شده است"
- گزینه اول نیمکت استقلال تغییر کرد
- قلعهنویی برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت!
- آغاز نبرد نقلوانتقالاتی استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم تیم ملی
- دنیس اکرت شاخص ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی شد!
- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
افشای برنامه عجیب دولت رئیسی برای واگذاری پرسپولیس!
خبرورزشی: دولت نمیتواند امتیاز باشگاه پرسپولیس یا به عبارتی سهام این باشگاه را به تامین اجتماعی واگذار کند و به طور حتم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این واگذاری ایراد خواهد گرفت.

در حال حاضر مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید از هم تفکیک شود. در غیر اینصورت هر دو تیم شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست خواهند داد. بر اساس قوانین بین المللی یک ارگان نمیتواند مالک دو تیم در مسابقات لیگ برتر یا مسابقات باشگاهی آسیا باشد. اکنون هم مالک استقلال وزارت ورزش و جوانان است و هم مالک باشگاه پرسپولیس.
بعد از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا وزیر ورزش و جوانان از حل این مشکل خبر داد و گفت قرار است با کمک دولت پرسپولیس به تامین اجتماعی و استقلال به شرکت پتروشیمی واگذار شود اما احتمال انتقال امتیاز تیم پرسپولیس به تامین اجتماعی وجود ندارد و حتی میتوان گفت این جابجایی غیرممکن است. به این خاطر که تامین اجتمالی صاحب ۵۶ درصد از سهام ذوب آهن است و این شرکت در لیگ برتر صاحب تیم است و کنفدراسیون فوتبال آسیا در آینده قبول نخواهد کرد، تامین اجتماعی صاحب دو تیم در لیگ برتر باشد.
جالب است بدانید دولت قصد دارد امتیاز پرسپولیس را به دلیل بدهی سنگینی که به تامین اجتماعی دارد، به این شرکت واگذار کند.
جمشید محرابی، مدیرکل نظارت بر امور شرکتهای سازمان تأمین اجتماعی این خبر را تایید کرد و گفت: اصلاً مسئله خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تأمین اجتماعی مطرح نیست، بلکه پیشنهاد شده که بهجای بخشی از بدهی سنگین دولت به سازمان تأمین اجتماعی، باشگاه پرسپولیس منتقل شود! ما درخواستی برای خرید باشگاه پرسپولیس ندادیم و این پیشنهاد احتمالاً از سوی خود دولت است.