- فوتوشات جذاب دنیس اکرت درگاهی برای جام جهانی (عکس)
- خلاصه بازی کره جنوبی 2-1 چک (ویدئو)
- پورعلی گنجی دلیل اصلی نرفتن پرسپولیس به آسیا را اعلام کرد
- خلاصه بازی مکزیک ۲ - ۰ آفریقای جنوبی: ۳ اخراج در افتتاحیه جام جهانی! (ویدئو)
- حرفهای جدید امید عالیشاه درباره وضعیتش با پرسپولیس در فصل آینده
- بازگشت ستاره خارجی پرسپولیس به ایران
- مهاجم مدنظر پرسپولیس پایان کارش در امارات؛ اولین خرید سرخپوشان مشخص شد؟!
- رای دادگاه: حبس ۲ دوومیدانیکار ایران در کرهجنوبی و تبرئه ۲ نفر دیگر
- جزئیات افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2026
سوال کنایه آمیز کاپیتان استقلال از بازیکنان پرسپولیس
کاپیتان تیم استقلال گفت:اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر داشت ۱۱ نفره در دربی حمله میکرد؟

به گزارش انا، سید حسین حسینی بعد از دربی ۱۰۳ اظهار کرد: دربی بازی سختی است ولیبا توجه به شرایط جدول به چیری که می خواستیم رسیدیم.
وی در خصوص اینکه گفته می شود استقلال به تساوی راضی بود گفت: شما بگویید اگر پرسپولیس ۳ امتیاز بیشتر داشت ۱۱ نفره حمله می کرد؟ ما سال گذشته هم بازی آنها را دیدیم که چگونه وقت تلف می کردند.
کاپیتان استقلال در خصوص اینکه حریف اعتقاد داشت یک پنالتی برای آنها گرفته نشد گفت: وقتی VAR هست به اعتقاد دیگران کاری نداریم.
حسینی در خصوص تعریف غلامپور از وی گفت: از او تشکر می کنم و کلین شیت هم کار تیمی است. امیدوارم به این روند خوب ادامه بدهم و آخر فصل به چیزی که می خواهیم برسیم.
وی با اشاره به مشکلات استقلال گفت: شما ببینید تیم های دیگر چگونه یارگیری کردند ولی مشکلات مربوط به اینها است. ظاهرا قرار است ۵ درصد به حساب بازیکنان واریز شود. قرار است من فقط امیدوارم این واریزی به تیم ما قبل از بازی ضربه نزند.