- فوتوشات جذاب دنیس اکرت درگاهی برای جام جهانی (عکس)
- خلاصه بازی کره جنوبی 2-1 چک (ویدئو)
- پورعلی گنجی دلیل اصلی نرفتن پرسپولیس به آسیا را اعلام کرد
- خلاصه بازی مکزیک ۲ - ۰ آفریقای جنوبی: ۳ اخراج در افتتاحیه جام جهانی! (ویدئو)
- حرفهای جدید امید عالیشاه درباره وضعیتش با پرسپولیس در فصل آینده
- بازگشت ستاره خارجی پرسپولیس به ایران
- مهاجم مدنظر پرسپولیس پایان کارش در امارات؛ اولین خرید سرخپوشان مشخص شد؟!
- رای دادگاه: حبس ۲ دوومیدانیکار ایران در کرهجنوبی و تبرئه ۲ نفر دیگر
- جزئیات افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2026
عادل فردوسیپور رسما بازنشسته شد
عادل فردوسی پور، مجری و گزارشگر مسابقات فوتبال برای بازنشستگی از صدا و سیما اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، پس از برنامه نود، عادل فردوسی پور با فوتبال ۱۲۰ در صدا و سیما حضور داشت اما با پایان قرارداد او، این برنامه با همان اسم به تیم جدیدی سپرده شد.
عادل فردوسی پور چند سالی تا بازنشستگی فاصله داشت و پس از جدایی از صدا و سیما، تصمیم گرفت زودتر کارهای مربوط به بازنشستگی خود را انجام دهد.
طبق پیگیری ها، عادل فردوسی پور رسما بازنشست صدا و سیما شده است و به صورت آزاد کار رسانه ای خود را ادامه می دهد.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.