- برد پرگل بلژیک 5 مقابل 0 تونس در آستانه بازی با ایران (ویدئو)
- علی فروغی، مدیر شبکه سه دچار سانحه شد
- برنامه کامل و ساعت بازیهای جام جهانی ۲۰۲۶: ایران چه روزی به مصاف نیوزیلند، بلژیک و مصر میرود؟
- این 4 خارجی این هفته به پرسپولیس اضافه میشوند
- پیش بینی کیهان در مورد پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال به امریکا
- پرسپولیس اینگونه به آسیا برمیگردد
- خلاصه بازی آرژانتین 2 - 0 هندوراس (ویدئو)
- افشاگری نیکبخت از تبانی استقلال و پرسپولیس در دربی! (ویدئو)
- کار حضور گلر ملیپوش در استقلال نهایی شد
- هافبک خارجی رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد
ادعای دوباره و عجیب پیشکسوت جنجالی؛
برای قهرمانی پرسپولیس لیگ را مهندسی کردند! / تکرار می کنم! نمی خواهند استقلال قهرمان شود
نواندیش: پیشکسوت جنجالی استقلال مدعی مهندسی لیگ برای قهرمانی تیم خاص (پرسپولیس) شد!

محمد نوری که به مواضع و استوری های جنجالی اش معروف است در واکنش به کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و برد ۴-۳ این تیم تاکید کرد: تکرار می کنم! نمی خواهند استقلال قهرمان شود.
اخبار مرتبط: نظر کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر درباره پنالتی پرسپولیس و اخراج بازیکن استقلال خوزستان (عکس)
گفتنی است استقلال پس از ماهها، صدرنشینی را در هفته ۲۸ لیگ برتر از دست داد.
خبرمرتبط: کارشناسی داوری دیدار استقلال - گل گهر سیرجان
کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس - شمس آذر قزوین : پنالتی گم شد!؟

لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۶
کیسه شخصیت قهرمانی ندارد پاسخ ها
علی
|
|
لنگپولیس کیسه کش حکومتی هیچوقت شخصیت نداشته و اگر حمایت حکومت نباشه از فوتبال ایران محو میشه
عصبانی باش و از عصبانیت....
باشه ، کل استقلالیا درست میگناصلا به پرسپولیس کمک کردن توی بازی با استقلال خوزستان
شما چرا عرضه نداشتین یه گل به تیم در آستانه سقوط بزنید ؟
مشکل شما پرسپولیس نیست ، بلکه بیلیاقتی خودتونه
یه راننده خوب توی جاده ، همه حواسش به جاذه و رانندگی خودشه
نه اینکه حواسشو بده به رانندگی دیگزان
طبیعیه که تصادف میکنه
شما هم فعلا تصادف کردین
از کما که خارج شدین بشینین دور هم و فکر کنید ببینید چنین تیمی که مربیش جای کمککردن به تیمش میره بازی پرسپولیس رو نگاه میکنه ، اصلا شخصیت قهرمانی داره ؟
دوتا ستاره تقلبی زدین روی پرهنتون که اسنادش توی هیچ مجمعی نیست
هیچ مدرکی هم برای ستاره اولتون نیست
کمی تدبر لطفا
پاسخ ها
علی
|
|
خود لنگپولیس تو قاعم شهر با گل خطا به تایید تمام کارشناسا از نساجی برد ضمن اینکه داور پیروزی چی پنالتی به حق تاج آسیا رو نگرفت و گرنه استقلال الان صدر جدول بود نه تیم ...
اگر استقلال کبیر بود که نیازی به این شلوغ بازیا نداشت نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.

