- ادعای ترامپ درباره لغو حملات امشب؛ توافق با ایران نهایی شد!
- ترامپ: توافق با ایران شنبه یا یکشنبه توسط جی.دی.ونس امضا میشود
- جزئیات تازه از متن احتمالی توافق ایران و آمریکا
- هشدار سپاه به ترامپ
- ادعای ترامپ: امشب ایران را خیلی سخت بمباران خواهیم کرد؛ خارک را تصرف میکنیم
- واکنش تسنیم به ادعای نهایی شدن متن تفاهم
- افسر سابق اطلاعات اسرائیل: بهتر نبود آیتالله خامنهای و علی لاریجانی در صحنه باقی میماندند؟
- سرلشکر عبداللهی: نیروهای مسلح به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمانکننده میدهند
- سردار موسوی خطاب به آمریکاییها: منطقه را برایتان جهنم میکنیم
- قرارگاه خاتمالانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد
چرا بالگرد رئیسی افتاد اما بالگرد هاشمی نیفتاد؟!
توئیت عباس عبدی، فعال رسانه ای و سیاسی اصلاح طلب: چرا بالگرد رئیسی افتاد اما بالگرد هاشمی نیفتاد؟!

لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نو اندیش ،می بینم که خیلی ظریف داری مطالب خاص و ویژه را در قالب این تیترهای سئوالی مطرح می کنی ، ولی لازم به ذکر است که خود مردم متوجه قضایا شدند.
ول کن بابا دیگه چه دردی را از کسی دوا میکنه برای این کسانی که کشته شده اند هیچ ..... هاشمی نارو نزد اگر میدونست … نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
