- هافبک خارجی رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد
- همه بازیکنان ۴۸ تیم حاضر در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶؛ از ایران و بلژیک تا اسپانیا، مصر و آرژانتین +اسامی
- ادعای دستیار تارتار: مذاکره باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی اوسمار
- پیشنهاد آخر پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیایی ارائه شد +جزئیات
- آمریکا به این اعضای تیم ملی ایران ویزا نداد +اسامی
- ۳ گزینه خارجی و داخلی نیمکت استقلال مشخص شدند؛ این سرمربی از بقیه جدیتر است!
- ماجرای مذاکره استقلال با نکونام و فرهاد مجیدی از زبان تاجرنیا
- گزینه ایرانی نیمکت استقلال مشخص شد
- این مربی ایرانی جایگزین اوسمار روی نیمکت پرسپولیس می شود؟
- پایان کار بازیکن کهنهکار با پرسپولیس
سیدحسین حسینی: «جام آفسایدها» و «اسنپی» مبارکِ پرسپولیس !
حسینی، دروازهبان و کاپیتان استقلال با طعنه به قهرمان لیگ بیستوسوم، تیم خودش را قهرمان واقعی لیگ برتر دانست.
خبر جدید و فوری: با انتشار تصاویر جدید؛ کارشناسان داوری درباره گل جنجالی پرسپولیس با تغییر نظر قبلی، به اجماع رسیدند (+جزئیات و عکس)

خبرجدید: آیا ستاره استقلال سرباز شد و اولین جدا شده آبی پوشان خواهد بود!؟
به گزارش تسنیم، سیدحسین حسینی به دنبال برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان که با نایب قهرمانی آبیها در لیگ برتر همراه بود، اظهار داشت: بردیم، اما قهرمان نشدیم و قهرمانی را از ما گرفتند. از بازیکنان تشکر میکنم که با همه وجود تلاش کردند. آنها پای کار ایستادند، قراردادهای کمی بستند و رقم قراردادهای خودشان را کم کردند.
خبرمرتبط: کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس - مس رفسنجان: گل گولسیانی آفساید بود!؟ / نظر کارشناسان
نوید مظفری، کارشناس داوری: گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود (ویدئو)
وی با بیان اینکه شاگردان جواد نکونام با شرایط باشگاه استقلال راه آمدند، خاطرنشان کرد: تنها تیمی هستیم که 40 تا 50 درصد از پولهای سال گذشته ما باقی مانده و تنها تیمی هستیم که 50 درصد از قراردادهای امسال ما پرداخت نشده است. از بازیکنان تشکر میکنم که برای خوشحالی هواداران تلاش کردند و چیزی نگفتند. بهصورت ویژه از نکونام تشکر میکنم که رهبر تیم بود و جلوی بسیاری از اتفاقات ایستاد.
«67 امتیاز گرفتیم و قهرمان واقعی لیگ هستیم.»، کاپیتان استقلال ضمن بیان این جمله گفت: اگر نکونام نبود، استقلال پنجم یا ششم هم نمیشد. «جام آفسایدها» مبارک باشگاه پرسپولیس باشد و انشاءالله با آن خوش باشند! مردم شاید 10 سال دیگر، خطاهای گرفته شده برای حریف و گلهای آفساید این تیم را به یاد نیاورند. همه میگویند پرسپولیس 10 جام آورده، اما اینگونه نیست. به آنها جام هدیه کردند و یک بار هم جام اسنپی به پرسپولیس دادند! این جام مبارکشان باشد.
خبرجدید: عادل فردوسی پور قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد؛ حق استقلال تضییع شد!
پس از استقلالیها، سپاهانیها هم قهرمانی پرسپولیس را با این تصاویر زیر سوال بردند! + سند
??????
دنیا به آخر نرسیده بازم باید جنگید
گل با تبانی شما با عنایتی چطور ؟؟؟
فکر کنم پیروزیهای قبلی را ندیده . از حلقوم این بعید میدونم این حرف را بزنه یکی رو دستش کرده مطمئنم همچنین مهرداد محمدی که اصلا اهل این حرفها نبود یا وعده پول زیادی بهش دادند یا قدرت پرسپولیس را بچه گانه زیر سوال برده . مطمئن باشید سال دیگه اگر همینطور بزرگ نشدید باز هم اول میشیم
رضا عنایتی با توانی با تیم استقلال خق تیم پیکان در لیگ برتر رو ضایع کرد تازه بعد از باخت خوشحال هم بود 