- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
- جی.دی.ونس زمان توافق با ایران را اعلام کرد
- حجتالاسلام رضا مطلبی درگذشت
- اولین احکام انتصاب آیت الله مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب صادر شد
- تذکر حجاب به زنان بدون حجاب در تجمعات شبانه (عکس)
آیا نظام به قالیباف یک دوره ریاست جمهوری بدهکار است!؟ / تلاش برای وصول با اخذ دیرکرد!

علیرضا معزی، فعال رسانه ای در توئیتی به کاندیداتوری چندین باره قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
به گزارش خبرآنلاین، علیرضا معزی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
چند سال پیش ظریفی میگفت: قالیباف آنقدر کاندیدا شد تا بر خودش و هوادارانش هم مشتبه شد که نظام یک دوره ریاستجمهوری به او بدهکار است.
ظاهرا حالا نه فقط به دنبال وصول اصل بدهی که به دنبال اخذ دیرکرد آن است؛ ریاست بر دو قوه، حتی برای چند روز، حتی برای چند ساعت!
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
چرا کامنتها را منتشر نمی کنید؟ نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
