- ماجرای استعفای آذر منصوری از ریاست جبهه اصلاحات به کجا رسید؟
- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
اعتراض یکی از نمایندگان در زمان ایراد نطق تاجگردون
در زمان ایران نطق غلامرضا تاجگردون در دفاع از دولت احمد راستینه که گویا دچار سو برداشت شده بود تلاش کرد تذکر دهد که قالیباف گفت امکان
تذکر در میان بررسی کلیات کابینه وجود ندارد.
به گزارش ایلنا، در جلسه صحن علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان صحبت نمایندگان موافق دولت، احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در اعتراض به سخنان یکی از مدافعان کابینه با در دست داشتن کتاب آییننامه مجلس با فریاد تلاش کرد تا تذکر شفاهی خود را مطرح کرد که قالیباف خطاب به وی گفت: الان هنوز در حال بررسی کلیات هستیم و امکان تذکر نیست.
در این زمان راستینه خطاب به قالیباف و در کنایه به سخنان تاجگردون نماینده موافق کابینه گفت: «نفسهای انقلاب به شماره افتاده است؟» انقلاب امروز در اوج شکوفایی است. شما باید دفاع کنید.
دقایقی بعد غلامرضا تاجگردون با حضور در مقابل صندلی راستینه توضیحاتی را به وی ارائه کرد.
به نظر میرسد زمانی که تاجگردون در دفاع از ظفرقندی از عبارت اینکه «نفسهای دوست عزیز ما متأثر از شیمیایی به تلاطم افتاده» استفاده کرد، راستینه نسبت به این عبارت دچار سوءبرداشت شده است.
حرف راست رو باید از دهن بچه شنید خودشون میدون نفس های انقلاب چه شده منتظرند از دهان بقیه بشنوند
واقعا باید یک تجدید نظر اساسی در شورای نگهبان صورت بگیره. اخه این چه نمایندگانیست که به اصطلاح تایید صلاحیت شده اند. این بدبختیه که این نفرات باید به وزرایی که صدها پله بالاترن از خودشونن رای بدن.مثلا رسایی یا ثابتی باید راجع به ظفرقندی نظر بدن؟ بدبختی بزرگتر از این هم میشه؟

