- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ زنِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و در ایران ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
- مشتهای آهنین خواهران منصوریان در حمله به فدراسیون ووشو (+عکس)
- پرسپولیس دوباره رفت روی هوا!
- مدیر گلگهر شمشیر را برای پرسپولس و چادرملو از رو بست
- جدیدترین خروجی قطعی استقلال هم مشخص شد +اسامی
- بدون این ستارهها، پرسپولیس برای آسیایی شدن به مصاف چادرملو میرود
- برد پرگل بلژیک 5 مقابل 0 تونس در آستانه بازی با ایران (ویدئو)
- علی فروغی، مدیر شبکه سه دچار سانحه شد
واکنش کنعانی زادگان به فیلم وایرال شده اش با کاپیتان استقلال
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت زمین و بارندگی طوری بود که نمیتوانستیم تاکتیکی که گاریدو گفته بود، پیاده کنیم.

به گزارش تسنیم، محمدحسین کنعانیزادگان پس از تساوی یک - یک پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، گفت: نتوانستیم بازی شناوری که همیشه پرسپولیس انجام میداد را به نمایش بگذاریم. میتوانستم گل دوم و سوم را بزنیم اما بدشانسی آوردیم. هفتههای نخست است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده. همیشه بازیها را بردهایم و باید این روند را ادامه دهیم.
خبر مرتبط:
این سخنان گاریدو به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد!
وی در مورد نمایش نه چندان خوب برخی از بازیکنان از جمله سعید صادقی تصریح کرد: چنین چیزی نبود. نظرتان محترم است ولی بازیکنان همه تلاششان را کردند. کیفیت زمین و بارندگی طوری بود که نمیتوانستیم تاکتیکی که گاریدو گفته بود، پیاده کنیم. تلاش میکنیم هفته به هفته بهتر شویم.
مدافع پرسپولیس در خصوص انتشار فیلمی از او در جریان دربی هفته گذشته که با سیدحسین حسینی صحبتی انجام میداد، گفت: چیز خاصی نبود. بهتر است درباره گذشته صحبت نکنیم. همان شب خوشحالیمان کردیم و بازی تمام شد. حقیقتش را بخواهید دیگر دوست ندارم درباره بازی قبل صحبت کنم.
کنعانیزادگان درباره بستن بازوبند کاپیتانی در دیدار امروز خاطرنشان کرد: قبلا بازوبند را بسته بودم. بستن بازوبند افتخاری است که نصیب هر کسی نمیشود. با اجازه بزرگان خوشحالم بازوبند را بر بازو بستم و امیدوارم بتوانم این مسئولیت سنگین را برعهده بگیرم.