- هافبک خارجی رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد
- همه بازیکنان ۴۸ تیم حاضر در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶؛ از ایران و بلژیک تا اسپانیا، مصر و آرژانتین +اسامی
- ادعای دستیار تارتار: مذاکره باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی اوسمار
- پیشنهاد آخر پرسپولیس برای کسب سهمیه آسیایی ارائه شد +جزئیات
- آمریکا به این اعضای تیم ملی ایران ویزا نداد +اسامی
- ۳ گزینه خارجی و داخلی نیمکت استقلال مشخص شدند؛ این سرمربی از بقیه جدیتر است!
- ماجرای مذاکره استقلال با نکونام و فرهاد مجیدی از زبان تاجرنیا
- گزینه ایرانی نیمکت استقلال مشخص شد
- این مربی ایرانی جایگزین اوسمار روی نیمکت پرسپولیس می شود؟
- پایان کار بازیکن کهنهکار با پرسپولیس
جنجال بیرانوند و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شد
پرونده شکایت اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داده شده است.
به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازهبان ملیپوش تراکتور در ادامه کش و قوسهای خود با مدیران باشگاه پرسپولیس، در تاریخ 15 مهر ماه ادعای جنجالی را علیه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و مدعی شد بابت دریافت الحاقیه قراردادش، مبلغ پنج میلیارد تومان بهعنوان «شیرینی» به اعضای هیئت مدیره پرداخت کرده است.
پس از این ادعا، اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرونده شکایتی علیه علیرضا بیرانوند باز کردند که حالا گفته میشود این پرونده پس از طرح در شورای حل اختلاف، اکنون به شعبه 9 دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داده شده است.
پیمان حدادی، حسین دلبری، مجید پوراحمدی و حسین شهریاری اعضای هیئت مدیره سابق پرسپولیس هستند که از علیرضا بیرانوند شکایت کردهاند.
چقدر پررو هستن هم رشوه ها رو گرفتن هم طلب کارن 
