- عراقچی در صداوسیما: این توافق دشمنانی دارد و در راس آنها رژیم صهیونیستی است
- احمد زیدآبادی خطاب به مدعیان انقلابیگری و اینترنشنالیها: شما را به خدا دست بردارید!
- شهباز شریف: متن نهایی توافق صلح تهیه شده است
- بازنشر پیام رهبری به مجلس در میانه مخالفت برخی نمایندگان با توافق احتمالی
- ادعای جی.دی.ونس درباره متن متن توافق با ایران
- ترامپ توییت جدید عراقچی را بازنشر کرد: هیچگاه تا این اندازه به توافق نزدیک نبودیم
- صداوسیما همچنان در مدار مخالفت با توافق ایران و آمریکا
- بقائی: متن توافق نهایی شده و در انتظار جمعبندی مراجع ذیربط است
- هشدار احمد خاتمی به ترامپ و نتانیاهو: دست از پا خطا کنید، سیلی محکمی میخورید
- محمود نبویان علیه توافق احتمالی: میخواهند این خسارت را بهعنوان پیروزی جا بزنند!
"عبرت تاریخ" سرنوشت رهبری که قدر فرصت ها را ندانست!

نواندیش_محمد صادقی: تا همین چند روز پیش همه چیز عادی به نظر می رسید، حتی زمانی که تحرکات گروه های تروریستی آغاز شده بود و اسد همچنان دلگرم به حمایت پشتیبان های خارجی خود یعنی روسیه و ایران عازم مسکو می شد تا احتمالا از حمایت پوتین اطمینان حاصل کند.
اسد یکبار در سال ۲۰۱۱ به لطف ایران و روسیه به معنای واقعی از گور برگشته بود و احتمالا امید داشت تا دوباره چنین شود اما آیا در لحظاتی که برای همیشه کشورش را ترک می کرد در حالی که هواپیمای او در راه مسکو بود و دیگر تبدیل به یکی از رهبران فراری تاریخ شده بود به این فکر کرد که چرا از این فرصت ۱۲ سال که دوباره پیدا کرده بود استفاده نکرد؟!
در صفحات تاریخ منطقه طی همین ۵۰ سال اخیر پر از رهبرانی است که نشنیدند یا مثل محمدرضا پهلوی دیر شنیدند، متکی به پشتیبانان خارجی خود بودند نه مردم شان و در نهایت نیز تاریخ طومار آن ها را در هم پیچید، وقتی به جای اتکا به مردم ات چشم به حمایت خارجی بدوزی باید در نهایت بدانی که سرنوشت اش چیزی بهتر از بشار اسد نخواهد بود، او شاید دیروز تازه با شنیدن مصاحبه عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان به این رسیده باشد، جایی که عراقچی گفت قرار نیست ما جای ارتش سوریه بجنگیم، آقای اسد انعطاف به خرج نداد!
در نهایت سرنوشت رهبری که نتواند از فرصت ۱۲ ساله ای که به او داده شد استفاده کند و حتی نداند بیخ گوش اش گروهی این چنین در حال تجهیز هستند و تازه در زمان از دست رفتن کشور به فکر افزایش ۵۰ درصدی حقوق نظامیان خود بیافتد چیزی بیشتر از فرار نیست، اسد نیز درس عبرت دیگری برای رهبران جهان شد اما افسوس که به قول حضرت علی (ع) عبرت ها چه فراوان و عبرت گیرندگان چه اندک اند!