- برد پرگل بلژیک 5 مقابل 0 تونس در آستانه بازی با ایران (ویدئو)
- علی فروغی، مدیر شبکه سه دچار سانحه شد
- برنامه کامل و ساعت بازیهای جام جهانی ۲۰۲۶: ایران چه روزی به مصاف نیوزیلند، بلژیک و مصر میرود؟
- این 4 خارجی این هفته به پرسپولیس اضافه میشوند
- پیش بینی کیهان در مورد پناهندگی اعضای تیم ملی فوتبال به امریکا
- پرسپولیس اینگونه به آسیا برمیگردد
- خلاصه بازی آرژانتین 2 - 0 هندوراس (ویدئو)
- افشاگری نیکبخت از تبانی استقلال و پرسپولیس در دربی! (ویدئو)
- کار حضور گلر ملیپوش در استقلال نهایی شد
- هافبک خارجی رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد
ارزیابی مارک کلاتنبرگ درباره 5 تصمیم جنجالی داوری بازی استقلال تهران - استقلال خوزستان
نواندیش: تحلیل مارک کلاتنبرگ (کارشناس داوری برنامه فوتبال 360) روی صحنههای بحثبرانگیز بازی استقلال تهران - استقلال خوزستان:

به گزارش نواندیش، نظرات مارک کلاتنبرگ درباره صحنه های حساس بازی:
*گل مردود شده کوجو در نیمه اول: تصمیم داور برای اعلام آفساید صحیح بود.
اخبارجدید: رونمایی از گزینه پیشنهادی استراماچونی به مدیران استقلال: دومنیکو تدسکو کیست!؟
دومنیکو تدسکو رقم پیشنهادی خود برای قرارداد با استقلال را اعلام کرد
اعلام موضع کمیته داوران درباره پنالتی های اعلامی برای استقلال، پرسپولیس و سپاهان و گلهای مشکوک
*تصمیم داور برای اخراج محمد آبشک: داور به درستی از کارت قرمز استفاده کرد.
*پنالتی اول استقلال: تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست بود. دست داخل محوطه و بدن بیرون بود.
اخبارجدید: ترکیب احتمالی استقلال مقابل الشرطه عراق + ساعت بازی
جدول لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته 18 با نتایج سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و استقلال
*اخراج بازیکن استقلال خوزستان در آخر بازی و اعلام پنالتی: داور باید در این صحنه ادامه بازی می داد و وی ای آر نباید دخالت می کرد.
پنالتی استقلال صد درصد غلط ونبایدگ فته میشد.
فیفا میبایست در ایران پنالتی را حذف کند تا بازی عادلانه انجام شود
پنالتی های استقلال همه درست بودند حتی خود اهوازیا پذیرفتند و اعتراضی نداشتند از جمله مربی اس اهواز ضمن اینکه این پنالتی ها رو وار هم تایید کرد . یادتون باشه اینا پنالتی های تاج ملت بود نه تیم حکومتی چون اکه حتی یک درصد تردید توش بود گرفته نمی شد درست برعکس پنالتی های جعلپولیس حکومتی که اکثر پنالتی هاش و حتی گلهاش با تردیده ولی بهش هدیه می دن چون تیم حکومته و باید جامهای بیشرافتی بگیره !!!!!
|
دقیقا کجات میسوزه که از هرجا کم میارین یقیه پرسپولیس میگیره آخه کیسه برو یقه مدیر عاملتو بگیر که انقد بی عرضه هستش