- مدارک لازم برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های روسیه
- تفسیر آزمایش TSH تیروئید؛ سطح نرمال T۴، T۳ و TSH چیست؟ +جدول نتیجه
- راز خرید بیمه بدون جریمه دیرکرد! (ابلاغیه رسمی بیمه مرکزی)
- برنامه و ساعت تمام بازیهای جام جهانی ۲۰۲۶: ایران چه زمانی به مصاف نیوزیلند، بلژیک و مصر میرود؟
- برای خلاصی از سحر و جادو چه باید کرد؟
- هشدار هواشناسی صادر کرد؛ پیش بینی آب و هوای تهران
- اعلام مهلت ثبت درخواست بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته
- مرگ دختر جوان پس از جراحی زیبایی بینی در یکی از بیمارستانهای خصوصی تهران
- تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر+ عکس
- وجود مورچه در خانه نشانه چیست؟ از خرافات تا واقعیت
بخشنامه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان ابلاغ شد
بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
به گزارش مهر، بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص ترمیم حقوق موضوع جز ۱ ماده واحده قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری با شماره ۱۸۰۰۸۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۱۱/۲۳ ابلاغ شد.

لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۲ امروز یکشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بقیه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.
