- غایبان بزرگ تمرینات پرسپولیس برای آمادهسازی کسب سهمیه آسیا
- روایت رئیس فدراسیون ووشو از حمله خواهران منصوریان؛ "دوران بزن دررو تمام شده است"
- گزینه اول نیمکت استقلال تغییر کرد
- قلعهنویی برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت!
- آغاز نبرد نقلوانتقالاتی استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم تیم ملی
- دنیس اکرت شاخص ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی شد!
- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
افشای سندی دردسرساز برای باشگاه استقلال! (عکس)
انتشار نامه مشمول بودن آرمین سهرابیان اکنون حواشی زیادی درباره دیدار استقلال مقابل نساجی قائمشهر شکل داده است.
به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بازگشت دوباره آرمین سهرابیان در پنجره زمستانی به استقلال در همان مقطع حواشی زیادی شکل داده بود و زمزمههایی مبنی بر مشمول بودن این مدافع ملیپوش به گوش میرسید، اکنون در پایان بازی آبیها مقابل نساجی قائمشهر این ماجرا ابعاد جدیدی گرفته و نامه رسمی مشمول شدن این بازیکن منتشر شده است.
ورزش سه این نامه را در اختیار دارد و باید اکنون دید اعتراض رسمی باشگاه نساجی قائمشهر نسبت به این موضوع با چه نتیجهای همراه خواهد شد.
در این استعلام رسمی که به دست ورزش سه رسیده است، مشخص است که سازمان نظام وظیفه فراجا در پاسخ به هیات استان تهران پاسخ داده است که وضعیت نظام وظیفه آرمین سهرابیان به صورت مشمول بوده و این بازیکن "اجازه شرکت در مسابقات ورزشی" را ندارد!
خبرمرتبط: خلاصه بازی استقلال 1 - 0 نساجی: سید و کوشکی کار را در اوردند! (ویدئو)
جدول آنلاین لیگ برتر فوتبال ایران با نتایج بازی های امروز تراکتور ، پرسپولیس و استقلال
تاریخ استعلام این نامه نیز مربوط به امروز (4 اسفند 1403) بوده و در توضیح آن اعلام شده که او سقف مجاز را نیز پشت سر گذاشته و به این ترتیب قادر به استفاده از سهمیه نیز نخواهد بود.به این ترتیب و با توجه به نامه رسمی نظام وظیفه باشگاه نساجی قائمشهر نیز اعتراض رسمی خود را بابت "بازیکن غیرمجاز" در دیدار با استقلال را اعلام و ارسال کرده و در انتظار تصمیم نهایی خواهد بود و باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.جالب اینکه آرمین سهرابیان در ابتدای فصل و بعد از یکی دو بازی برای استقلال راهی نساجی قائمشهر شده بود و در ادامه در پنجره زمستانی مسیر بازگشت به جمع آبیپوشان را در پیش گرفت و اکنون با این نامه رسمی باید دید سرنوشت او چه خواهد شد.
