- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
- ترامپ جلوی حمله نتانیاهو را نگرفت؛ فقط گفت «منتظر چراغ سبز باش»
دلار ۲۰ هزار تومانی؛ با ما شوخی می کنید یا با علم اقتصاد آقای جبرائیلی!
نواندیش_محمد صادقی: فعال سیاسی اصولگرا، یاسر جبرائیلی، در یک سخنرانی همراه با حسین صمصمامی،نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: «ما باید معادلات ناصواب اقتصادی را تغییر بدهیم و حل کنیم». او در ادامه از نماینده تهران پرسید «آقای صمصامی! آیا ما میتوانیم همین امروز نرخ دلار را به قیمت ۲۰ هزار تومان که در سال ۷۴ بود، برسانیم؟» که با واکنش مثبت صمصامی روبرو شد که تاکید کرد «اگر بخواهند میشود».

جبرائیلی در ادامه گفت: «کافی است اراده سیاسی باشد آنوقت دلار میشود ۲۰ هزار تومان اما تا میگوییم شروع میکنند به فحاشی و تمسخر کردن! ما حق این ملت را از حلقوم کثیف شما بیرون خواهیم کشید.»
او این اظهارات را هفته گذشته در برنامه تلویزیونی شبکه ۳ نیز بیان کرده بود و انقدر عجیب بود که یکی از دانشجویان حاضر در برنامه به کنایه پیش بینی ۱۰ سال پیش آقای جبرائیلی در مورد تجزیه آمریکا را به یادش آورد، اینکه این تئوری های عجیب اقتصادی ایشان با مدرک دکترای اندیشه از کجا نشات می گیرد بماند اما آقای جبرائیلی نگفت پس چرا این تئوری و دستورات در دولت شهید رئیسی اجرا نشد و دستوری برای دلار ۲۰ هزار تومانی صادر نگردید!
ایشان که تا این حد بر علم اقتصاد اشراف دارند نمی گویند با این انتظارات تورمی و تورم بالای ۴۰ درصد چگونه می توان انتظار دلار ۲۰ هزار تومانی داشت و از ساز و کار اقتصاد بازار محور هم انتقاد می کنند اقتصاد دستوری مد نظر ایشان تاکنون در کجا جواب داده است؟!
متاسفانه برخی چهره های ما سعی در اختراع علمی جدید از درون اقتصاد دارند که خوب به نظر شدنی نیست و تنها چیزی شبیه شوخی خواهد بود.
این جبرییلی،رو اعدام کنید 