- ترفند ویژه استقلال برای جذب پدیده لیگ برتر
- غایبان بزرگ تمرینات پرسپولیس برای آمادهسازی کسب سهمیه آسیا
- روایت رئیس فدراسیون ووشو از حمله خواهران منصوریان؛ "دوران بزن دررو تمام شده است"
- گزینه نخست نیمکت استقلال تغییر کرد
- شرط قلعهنویی برای بازگشت به استقلال
- آغاز نبرد نقلوانتقالاتی استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم تیم ملی
- دنیس اکرت شاخص ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی شد!
- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
استقلال قبل از دربی نقره داغ شد!
استقلالی ها قبل از دربی جریمه شدند. علاوه بر استقلال تبمهای ملوان، شمسآذر قزوین و ذوب آهن اصفهان هم مورد غضب فدراسیون فوتبال قرار گرفتهاند.

به گزارش ورزش سه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی سه مسابقه از مرحله یکهشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را اعلام کرد که جرایم اعمال شده به شرح زیر هستند:
باشگاه شمس آذر قزوین به علت نقض اصول کلی رفتار از تاخیر در ورود هر دو نیمه به مدت پنج دقیقه و بدرفتاری در قبال مقام رسمی و پرتاب ترقه توسط تماشاگران منتسب با جریمه 110 میلیون تومانی مواجه شد.
باشگاه استقلال به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی و پرتاب ترقه از سوی تماشاگران منتسب و سوءرفتار تیمی ناشی از هفت اخطار، باید جریمه نقدی 110 میلیون تومانی را پرداخت کند.
باشگاه ملوان انزلی به علت نقض اصول کلی رفتار از طریق تاخیر یک دقیقهای در ورود به زمین بازی با جریمه 10 میلیون تومانی مواجه شد که قطعی و قابل اجرا است.
همچنین باشگاه ذوبآهن به دلیل نقض اصول کلی رفتار از طریق تاخیر یک دقیقهای در ورود به زمین بازی و سوءرفتار تیمی ناشی از دریافت پنج اخطار، با جریمه قطعی و قابل اجرای 35 میلیون تومانی مواجه شد.