- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
- ترامپ جلوی حمله نتانیاهو را نگرفت؛ فقط گفت «منتظر چراغ سبز باش»
دستور پزشکیان برای رفع فیلتر دو اپلیکیشن محبوب
ایلنا: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر اسبق ارتباطات در پاسخ به این سوال که در ایام انتخابات از جمله افرادی بودید که وعده رفع فیلترها در دولت پزشکیان
را دادید اما تا به امروز فقط واتساپ رفع فیلتر شد، چرا این وعده مهم دولت پزشکیان تا به امروز به اجرا نرسیده و در این مدت ساکت بودید، اظهار داشت: اگر ایراد شما و مردم به حرف نزدن بنده است؛ اگر من در این شرایط حرف بزنم آقایانی که باید فضای مجازی و شبکههای اجتماعی را باز کنند احساس دو قطبی میکنند و اجازه رفع فیلتر را نمیدهند و سکوت من برای باز شدن فضا است.
وی ادامه داد: باید در این شرایط فارغ از دوقطبی ها اجازه دهیم که سیاستهای رفع فیلتر ادامه پیدا کند.
وزیر اسبق ارتباطات تاکید کرد: دولت مدعی است که یک برنامه سه گامی برای رفع فیلتر را انجام دهد و گام اول را انجام داده و واتساپ و گوگل پلی رفع فیلتر شده است.
آذری جهرمی گفت: از برنامه دولت برای اجرای دو گام دیگر خبر خاصی ندارم چراکه هیچ اتصال و ارتباطی با بدنه دولت ندارم و مانند مردم اخبار را از رسانهها دنبال میکنم و ظاهراً آقای رییس جمهور دستور دادند که قبل عید گام دوم این برنامه اجرا برسد و یوتیوب و تلگرام رفع فیلتر میشود.
امروز سهشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بقیه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟ 