- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
- جی.دی.ونس زمان توافق با ایران را اعلام کرد
- حجتالاسلام رضا مطلبی درگذشت
- اولین احکام انتصاب آیت الله مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب صادر شد
- تذکر حجاب به زنان بدون حجاب در تجمعات شبانه (عکس)
توافق براندازان و سوپر انقلابیون درباره دولت پزشکیان
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور مطرح کرد که دو گروه در حال فحاشی به دولت در شبکه ایکس (توییتر) هستند.
به گزارش ایسنا، متن پیام مهدی طباطبایی در پیامرسان ایکس به این شرح است: «در فضای توئیتر بیشترین فحاشیها از ناحیه دو گروه حواله دولت میشود. اول کسانی در لباس مطالبهگر مردمی که سایر مطالبشان را که میبینی ظاهرا ارزشی و سوپر انقلابی هستند و دومی سلطنت طلبها و براندازانی که ذرهای دغدغه آرامش و امنیت مردم و کشور را ندارند. فاعتبروا یا اولی الابصار.»
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.