- اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش خطاب به فرهنگیان واجد شرایط بازنشستگی +لینک درخواست
- هواشناسی برای تهران هشدار داد؛ اعلام پیشبینی آب و هوا تا پایان هفته
- زمان ثبت اعتراض ارتقای رتبهبندی معلمان اعلام شد
- ثبتنام مسکن استیجاری در ۱۰ شهر
- مدارک لازم برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های روسیه
- تفسیر آزمایش TSH تیروئید؛ میزان و سطح نرمال T۴، T۳ و TSH چیست؟ +جدول نتایج
- راز خرید بیمه بدون جریمه دیرکرد! (ابلاغیه رسمی بیمه مرکزی)
- برنامه و ساعت تمام بازیهای جام جهانی ۲۰۲۶: ایران چه زمانی به مصاف نیوزیلند، بلژیک و مصر میرود؟
- برای خلاصی از سحر و جادو چه باید کرد؟
- وجود مورچه در خانه نشانه چیست؟ از جادو و طلسم تا واقعیت
چرا وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت معیشتی معلمان صحبت نکرد؟

وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه درباره وضعیت معیشتی معلمان صحبت نمیکنم،تصریح کرد که مثل همه همکارانم در دولت پیگیری حقوق همکارانم در آموزش و پرورش هستم.
به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی یا برودت هوا تصمیمی حاکمیتی است که فقط آموزش و پرورش را شامل نمیشود، بلکه صنایع و ادارات هم شامل میشود و باید تبعیت شود.
وی تاکید کرد: اما آموزش مجازی ساری و جاری است و ما برای جبران بخشی از چیزی که از دست میرود، در حال برنامهریزی هستیم.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به سوالی درباره وضعیت معیشتی معلمان، گفت: من در این باره صحبت نمیکنم. مگر شما درباره وضعیت معیشتی دیگران سوال میپرسید، اما وضعیت معیشتی معلمان یکسره در صدا و سیما و خبرگزاریها مطرح میشود، چرا؟ باید از همه دستگاهها سوال کنید. ما هم مثل همه همکارانم در دولت پیگیری حقوق همکارانم در آموزش و پرورش هستم. هر اتفاقی هم بیفتد همه متوجه میشود و اصلا خوب نیست که وقتی میخواهیم یک ذره کاری برای آنان انجام دهیم در فضای مجازی منتشر میشود.
مطلب جدید: تشکر ویژه فعال فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش درخصوص فوق العاده ویژه و رفاهیات معلمان
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: دستورالعمل اردویی وزارتخانه نقصی ندارد و جامع و کامل است. اگر جایی رعایت نمیکنند، مسئله دیگری است. با این حال با مشارکت بخشهای مختلف، دستورالعمل را بررسی و بازبینی میکنیم.
صد در صد خود وزیر میداند که وضعیت درآمدی معلمان بسیار خراب و غیر قابل قبول است کرامت حرمت معلمان در سالهای اخیر به سخره گرفته شده و متاسفانه با با وجود اینکه قشر باسواد جامعه هستند و بیشتر نیروهای انسانی ورد نیاز جامعه را تربیت میکنند ولی هرگز دولت برای رفاه معلمان و فرهنگیان کاری در خور این قشره مهم جامعه انجام نداده است حرف زدن فایده ندارد دولت باید ارزش معلمان که بازوهای توانمند تربیت نیروی انسانی هستند در جامعه با پرداخت حقوقی مکفی به این قشر مهم و بزرگ جامعه را به دیگر اقشار جامعه تفهیم نماید
وزیر می خواهد فرهنگیان بد بخت شوند چرا به وضعیت معیشتی فرهنگیان رسیدگی نمی کنند؟ 