- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
- علمالهدی: وصیتنامه رهبر شهید نزد پسرانش است؛ هیچکس را بهتر از آقا مجتبی نیافتیم
- فاضل میبدی: مخالفتها با مذاکرات مغرضانه یا جاهلانه است
توصیه ابطحی به دولت بعد از برکناری همتی

ابطحی در واکنش به برکنار همتی خطاب به دولت نوشت: سعی کنند با نمایندگان مجلس فقط براساس حقوق قانونی رفتار کنند. به اسم همراهی با مجلس این همه نیروی غیر همسو با شعارهای دولت را نیاورید.
محمدعلی ابطحی در واکنش به برکناری عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد و دارایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
استیضاح همتی بعد از شش ماه از آغاز به کارش می تواند یک درس بزرگ برای اعضای کابینه داشته باشد، زیر بار وفاق یک طرفه نروند.
وی افزود: سعی کنند با نمایندگان مجلس فقط براساس حقوق قانونی رفتار کنند. به اسم همراهی با مجلس این همه نیروی غیر همسو با شعارهای دولت را نیاورید. بپذیرید پزشکیان رای آورده. نگذارید دولت با دخالتهای غیر قانونی، جوری شود که اگر پزشکیان نمی آمد، آن میشد.
ابطحی گفت: دوستان مجلس تصمیم که بگیرند به همراهی های شما توجه نمی کنند. در بسته گفتم ولی سخنم کاش مخاطب خودش را در دولت پیدا کند.