- ادعای تازه درباره ترامپ و پاسخ اسرائیل به ایران
- سقوط بالگرد آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز
- قالیباف: برخی این روزها با اسم تبعیت از رهبری در حال عمل کردن خلاف خط مشی هستند
- واکنش پزشکیان به جنگ
- واکنش جدید ترامپ به جنگ ایران و اسرائیل: دنبال آتشبس فوری هستند!
- قرارگاه خاتمالانبیا: توقف عملیات اعلام میگردد
- محمد مهاجری: تندروها حتی توان متقاعدکردن خانواده خود را ندارند و از طرف آنها تمسخر میشوند
- پدر همسر شهیده رهبری: الان وقت سوگ برای زهرا حدادعادل نیست!
- منبع نظامی: ایران برای جنگ طولانی آماده شده
- فارس: شنیده شدن صدای انفجار در غرب تهران و فعالیت پدافند هوایی
صلِّ علی سِتِرکه، یه وقت پوتین نَتِرکه
محمد مهاجری، روزنامهنگار و فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود به موضوع مشاجره ترامپ و زلنسکی اشاره می کند و با کنایه به موضعگیریهای
داخلی و بعضا اصولگرا نسبت به این مسئله واکنش نشان می دهد.
او در این یادداشت چنین می نویسد:
زلنسکی رفته پیش ترامپ. رئیس جمهور امریکا به او توهین کرده . معاونش هم زبان به تحقیر گشوده و حتی یک خبرنگار هم رئیس جمهور اوکراین را بخاطر نپوشیدن کت و شلوار مسخره کرده.
زلنسکی اما در برابر این رفتار ، برخورد ذلیلانه نکرده و با جوابهایش باعث خشم ترامپ و واکنشهای هیستریک در او شده.
همه دنیا ضمن ابراز شگفتی از رفتار ترامپ، او را شماتت کرده اند اما بعضی سیاسیون و رسانه ای های ما، همراه با ترامپ به تحقیر زلنسکی پرداخته اند.و از روی عقده گشایی یک خط در میان او را دلقک و نوکر غرب می خوانند.
اصلا گور پدر ترامپ و زلنسکی. چرا ما اصولگراها حاضر نیستیم یک کلمه بگوییم جنگ اوکراین را چه کسی شروع کرد؟ اینجا و از فاصله2500کیلومتری هم وحشت داریم بگوییم پوتین بود که با لشکرکشی به اوکراین، باعث قتل دهها هزار نفر و آوارگی چندین میلیونی مردم آن کشور شد.
واقعا اینقدر از این مردک که الان دستش توی دست ترامپ است می ترسیم و می لرزیم؟ شرم را قورت داده ایم و یه لیون آب هم روش؟
چطور است برایش اسفند هم دود کنیم و با هم بخوانیم:صل علی سترکه یه وقت پوتین نترکه!
ایام ذلت و شرق گدایی مان مستدام باشد، مااصولگراها
اره والله دقیقا درست گفتیجماعتی تندرو در داخل کشور از پوتین تافته ایی جدا بافته ترسیم کردن
همانطوری که برای بشار اسد ترسیم کرده بودند و نتیجه اش را هم متاسفانه دیدند.
کلی ... بشار اسد شد
سلام امان از نفوذی ها
فکر نکنم اصلاح طلبها هم این آقای مهاجری را بپذیرند بنده خدا هم از حلولی قم مونده هم از شوربای کاشان
