- حقوق خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی براساس احکام جدید واریز میشود!؟
- هزینه طرح ترافیک تهران در سال ۱۴۰۵ اعلام شد +ساعت و تخفیفها
- ادامه ریزش قیمتهای طلا، دلار، طلای ۱۸ عیار، یورو و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵
- ابهامات اجرای متناسبسازی بازنشستگان تامین اجتماعی؛ چرا افزایش حقوقها کم بود!؟
- اعتراض به حذف کمک معیشتی و بیتوجهی به عائلهمندی، حق اولاد و مسکن بازنشستگان تامین اجتماعی
- دلیل عدم پرداخت مبلغ حفظ قدرت خرید در سال ۱۴۰۵ به بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ پاسخ سازمان
- قیمت انواع نقره امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ (شمش، گرم و اونس)
- قیمت سکه پارسیان امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ در سوتهای مختلف +جدول
- ریزش قیمت دلار و دینار عراق امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵؛ ترون، ریپل، تون کوین و ارز دیجیتال چند؟ +جدول و جزئیات نوسان
- کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار، طلا و سکه امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ +جدول
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای مختلف+ عکس
بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند شوش، تهران و اهواز تجمع ترتیب دادند.

بازنشستگان کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز (دوازدهم اسفند) خبر داد. بازنشستگان در شهرهای مختلف از جمله تهران، شوش و اهواز، در اعتراض به وضع معیشتی خود دست به اعتراض زدند.
یک بازنشسته شوش میگوید: بعد از سالها خدمت صادقانه، امروز در دوران بازنشستگی سفرههایمان خالیست. ما خواستار افزایش عادلانه مزد و مستمری براساس قانون و ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان هستیم.
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
بیش از 46 سال است که از انقلاب گذشته است. بنده بیش از 33 سال و 5 ماه سابقه بیمه دارم با داشتن همسر ویک فرزند، یکشنبه 12 بهمن 1403 برای من مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان عیدی واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
به اداره تأمین اجتماعی هم حضوری مراجعه میکنیم و هم اعتراض می کنیم ولی اما متأسفانه برخورد بدی دارن کارمندهای تامین اجتماعی
مشکل اصلی ما در کشور 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است، نه دلار، تحریم و تهدید آمریکا
حق بازنشستگان تامین اجتماعی را بدهید امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۳ هست لطفا بنویسید چرا سازمان تأمین اجتماعی، تاکنون مابهالتفاوت افزایش همسانسازی بازنشستگان در ۷ ماه اول سال جاری را پرداخت نکرده است؟جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی
پاسخ ها
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
|
قانون همسانسازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ ارتباطی و ربطی به دولت و مجلس ندارد و تاکنون هم نداشته است چون به خاطر که سازمان تأمین اجتماعی بودجه همسانسازی را بار ها از حقوق و مزایا بنده کم کرده است. نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.