- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
واکنش های ادامه دار به استعفای ظریف: آقای پزشکیان قرار است سر چه چیزی بایستید؟!
یک جامعه شناس در توئیتی در واکنش به استعفای ظریف نوشت: مجلس وزیر می اندازد و قوه قضائیه مهم ترین عضو کابینه را. مابقی هم پیشتر حذف شده بودند.
یک جامعه شناس در توئیتی در واکنش به استعفای ظریف نوشت: مجلس وزیر می اندازد و قوه قضائیه مهم ترین عضو کابینه را. مابقی هم پیشتر حذف شده بودند.
به گزارش خبرآنلاین، سمیه توحید لو، جامعه شناس در واکنش به توئیت محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در خصوص استعفای خود، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
معنای وفاقشان در سران قوا هم چنین بود.
مجلس وزیر می اندازد و قوه قضائیه مهم ترین عضو کابینه را. مابقی هم پیشتر حذف شده بودند.
آقای پزشکیان قرار است سر چه چیزی بایستید؟ نان مردم؟
اطرافیانتان؟
توسعه ایران؟
تصمیم های درست آینده نگرانه؟
آزادی های سیاسی و اجتماعی مردم؟
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
سلامخیلی هم عالی
کاش تمام مسؤلان بی لیاقت و پست یکی یکی می رفتند تا شاید بتوانیم یه نفس راحتی بکشیم.
آیا دو قوه دیگر می توانند مشکلات مردم را حل کننداگر می توانند پس کل دولت را یکجا تحویل بگیرند
حیف از ما که دوباره گول خوردیم ورای دادیم نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.

