- صادق زیباکلام بازداشت شد +علت
- ادعای ترامپ: ایران فقط حرف میزند و برای مذاکره وقت تلف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!
- سه ماه سخت اقتصادی در راه است +علت
- آیا در جلسه دیشب شورای امنیت، تحریم جدیدی علیه ایران تصویب شد؟ چرا چین و روسیه وتو نکردند؟
- روایت پزشکیان از پاسخ رهبر شهید به موضوع انجام مذاکرات
- جی.دی.ونس زمان توافق با ایران را اعلام کرد
- حجتالاسلام رضا مطلبی درگذشت
- اولین احکام انتصاب آیت الله مجتبی خامنهای، رهبر انقلاب صادر شد
- تذکر حجاب به زنان بدون حجاب در تجمعات شبانه (عکس)
سرقت پیکر امامزاده سلطان محمود + عکس
رکنا: در حادثهای عجیب، افراد ناشناس شبانه اقدام به حفاری مقبره امامزاده سلطان محمود در معصومآباد کردند و اشیای داخل آن را به سرقت بردند. این اتفاق باعث نگرانی اهالی منطقه شده و پیگیریهای لازم از سوی مراجع مربوطه در حال انجام است.
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ادامه دارد.
شرق هم نوشت: سرقت امامزاده اتفاق بیسابقهای نیست و معمولاً به تصور اینکه در امامزادهها گنج است، امامزاده شکافته میشود اما این بار در اتفاقی عجیب و شوکهکننده مقبره امامزاده سلطان محمود در ورامین را شبانه حفاری و پیکر امامزاده و هرآنچه درون قبر بوده را سرقت کردند!
امامزاده سلطان محمود مربوط به اوایل دوره قاجار است و در شهرستان ورامین، بخش جوادآباد، روستای خاوه واقع شده و این اثر در تاریخ ۱ مهر ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۱۰۳۲۴ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

