- غایبان بزرگ تمرینات پرسپولیس برای آمادهسازی کسب سهمیه آسیا
- روایت رئیس فدراسیون ووشو از حمله خواهران منصوریان؛ "دوران بزن دررو تمام شده است"
- گزینه اول نیمکت استقلال تغییر کرد
- قلعهنویی برای بازگشت به استقلال شرط گذاشت!
- آغاز نبرد نقلوانتقالاتی استقلال و پرسپولیس برای جذب مهاجم تیم ملی
- دنیس اکرت شاخص ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی شد!
- شیا رائل ویتست، بسکتبالیستِ آمریکایی استقلال مسلمان شد و با یک ایرانی ازدواج کرد (عکس)
- گزینه نهایی نیمکت استقلال تهران مشخص شد
- اوسمار تکلیف باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی را روشن کرد
اعتراض باشگاه سپاهان در اعتراض به مردود شدن پنالتی چادرملو مقابل پرسپولیس (تصویر)
گفتنی است دیروز گل رضا شکاری با نظر داور به دلیل هل دادن مدافع استقلال خوزستان مردود شده بود.
نواندیش: استوری مدیر رسانهای باشگاه سپاهان در اعتراض به مردود شدن ضربه پنالتی چادرملو مقابل پرسپولیس:

پاسخ تند امید عالشاه به رامین رضائیان درباره گل علیپور در دربی 105
گفتنی است دیروز گل رضا شکاری با نظر داور به دلیل هل دادن مدافع استقلال خوزستان مردود شده بود.
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
مطلوم سپاهانمطلوم تراکتور
مطلوم استقلال
سر اینها را می برن بخاطر حذف لونگ از آسیا و حذفی
پاسخ ها
ناشناس
|
|
این تیما که اسم بردی همه شون لابی دارن منتها بستگی به نفوذشون داره و موقعیت زمانی و مکانی سر شمس آذر رو برای سپاهان بریدند و.... وار. هم آمده تا لتبژ ها رو قانونی کنه تیمها رو با لابی لایی رد کنند بالای جدول
اژدرسرخ
|
|
گوسفند برای سر بریدن .??????♥️♥️♥️
لعنت به مهندسی پاسخ ها
ناشناس
|
|
درودبرپزشکی
سپاهان. تراکتورسازی. استقلال. همگی .....سرورشان فقط پرسپولیس.
آخه شله زرد، از اول لیگ تا الان نگاه کن ببین چند امتیاز فقط داوری به شما داده و بقیه تیمها، وقتی که آخر لیگ با همه سکه های لای گز و... قهرمان نمیشید و داوری کل بازیها را بررسی میکنند میبینید که پرسپولیس بیشتر ضرر را از داوری کرده و شله زرد و کیسه و تراختور به ترتیب بیشترین سود را از داوری، باز هم میان هی حرف مفت میزنند، فصل گذشته یادتون رفته برای یک آفساید چه الم شنگه ای راه انداختید، و آخرش معلوم شد پرسپولیس از همه تیمهای مدعی از داوری بیشتر ضرر کرده،
مسیواین تیم سپاهان چرا دست از خاله زنک بازی برنمیدارن ؟ باشگاهی که از نظر فساد و رشوه دادن و تخلفات هواداراش کارنامه سیاهی داره و از پول بیت المال هزینه چهارتا باشگاه رو خرج میکنه اخرشم دستش به جام نمیرسه . با این اعتراضهای زشت و مسخره دنبال چی میگردن؟ واقعا شرم اوره نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.