- عراقچی در صداوسیما: این توافق دشمنانی دارد و در راس آنها رژیم صهیونیستی است
- احمد زیدآبادی خطاب به مدعیان انقلابیگری و اینترنشنالیها: شما را به خدا دست بردارید!
- شهباز شریف: متن نهایی توافق صلح تهیه شده است
- بازنشر پیام رهبری به مجلس در میانه مخالفت برخی نمایندگان با توافق احتمالی
- ادعای جی.دی.ونس درباره متن متن توافق با ایران
- ترامپ توییت جدید عراقچی را بازنشر کرد: هیچگاه تا این اندازه به توافق نزدیک نبودیم
- صداوسیما همچنان در مدار مخالفت با توافق ایران و آمریکا
- بقائی: متن توافق نهایی شده و در انتظار جمعبندی مراجع ذیربط است
- هشدار احمد خاتمی به ترامپ و نتانیاهو: دست از پا خطا کنید، سیلی محکمی میخورید
- محمود نبویان علیه توافق احتمالی: میخواهند این خسارت را بهعنوان پیروزی جا بزنند!
حمله تند رسایی به نماینده کاشمر: بیجا میکنی!
خبرآنلاین: روز گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس، در تذکری گفت: «من شنیده ام افرادی که جلوی مجلس
برای ابلاغ قانون حجاب تجمع کردهاند، پول می گیرند! وزارت اطلاعات و دستگاههای امنیتی بررسی کنند این پولها از کجا میآید.»
حمید رسایی، نماینده تندروی تهران در مجلس در واکنش به اظهارات این نماینده در کانال تلگرامی خود نوشت:
حدیث شریف هست که: کفی بالمَرءِ کذبا ان یحدث کل ما یسمعه/ برای اینکه کسی را دروغگو بنامیم همین کافیست که او هر چه را میشنود بازگو کند!
نیکبین با اشاره به حضور جمعی متحصن در مقابل مجلس شورای اسلامی در باب موضوع عفاف و حجاب عنوان کرد: خواهش میکنم در باره این تحصن بررسی صورت گیرد چرا که بنده مطلع شدم کسانی که شبها در محل این تحصن میخوابند از سمت کسانی پول دریافت میکنند.
و این شخص در لباس روحانی دوبار تاکید میکند «شنیدم»! خوب بیجا میکنی شنیده را بازگو میکنی آنهم از تریبون مقدس مجلس.
این رسایی هم شده مثل شریعتمدارییکسره حمله میکنه
حمله ...
اون بیجا کنه تو که خود بیجا هستی پنج درصدی 