- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
واشنگتن: ایران سلاح هستهای نمیسازد

سازمان اطلاعات آمریکا اعتراف کرده که تهران به دنبال ساخت سلاح هستهای نیست.
به گزارش ایسنا، بر اساس ارزیابی سالانه تهدیدهای سال ۲۰۲۵ جامعه اطلاعاتی آمریکا که روز سهشنبه توسط «تولسی گابارد» مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده و همکارانش از سیا، افبیآی و اناساِی ارائه شد، جامعه اطلاعاتی ایالات متحده به ارزیابی این موضوع ادامه میدهد که ایران سلاح هستهای نمیسازد.
در این گزارش آمده است: رهبر ایران مجوز برنامه تسلیحات هستهای نداده است.
در این گزارش اشاره شده است که چین تهدید نظامی گستردهتر و قویتری برای امنیت ملی آمریکا ایجاد میکند.
گزارش سازمان اطلاعات آمریکا حاکی از آن است که تسلط چین بر استخراج و فرآوری مواد حیاتی تهدیدی ویژه به شمار میرود.
این گزارش اشاره کرد که روسیه ماهوارهای حامل سلاح هستهای را توسعه میدهد که ممکن است عواقب ویرانگری برای واشنگتن و جهان داشته باشد.