- دستور ويژه پزشكيان براي پيگيري درمان ميرحسين موسوي
- وزیر کشور پاکستان به تهران میآید
- نامه سرگشاده حزب اصلاحطلب به پزشکیان: مباررزه با فساد، رفع محدودیتهای اینترنتی و گشایشهای سیاسی اولویت یابند
- حمله کیهان به دولت به اسم تعریف از پزشکیان: مذاکره بازی در زمین دشمن است!
- سخنگوی جبهه اصلاحات: جانفدایان را مصادره نکنیم
- پاکستان: اسلامآباد آماده ارائه پیشنهاد برای مذاکرات ایران و آمریکا است
- هاشمی طبا: برای مردم روشن است منظور رهبر انقلاب از تفرقهافکنان چه کسانی هستند
- پیشبینی دکتر ابراهیم متقی: ترامپ جنگ سوم علیه ایران را آغاز خواهد کرد
- برخی تریبون ها بلندگوی دشمن شده اند/ تجمعات شبانه را آفاتی جدی تهدید می کند
حمله یک نماینده به شیخ قاسمیان: غلط اضافی کردی و در کنار کعبه به نفع اسرائیل تیر مشقی زدی!

یک نماینده مجلس در واکنش به بیانیه جدید قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی نوشت: دوران بزن در رو در عبور از ولایت فقیه و نظام سیاسی گذشت!
به گزارش انتخاب، مجتبی زارعی، نماینده مجلس در شبکه اجتماعی «ایکس» خطاب به قاسمیان نوشت: «تو را به مناظره در میدان آیینی امام حسین (ع) دعوت میکنم؛ آقای قاسمیان! دوران بزن در رو در عبور از ولایت فقیه و نظام سیاسی گذشت!»
او ادامه داد: «حال که غلط اضافی در شلیک تیر مشقی و هوایی ات از کنار کعبه به سود اسرائیل؛ یعنی قطبی شدن امور داخلی ایران و نیز کمک به فریز شدن قیام امت اسلامی بدون توجه به تدابیر حکیمانهی ولایت فقیه در امر سیاسی _ عبادی حجّ را باز هم توجیه میکنی و باز هم اطلاعیه هایت با سکوت مدعی العموم و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، برای مشروع سازی و تثبت کلاهبرداری بیشتر از مریدانِ جاهل ادامه دارد تو را به مناظره در میدان آیینی امام حسین (ع) تهران دعوت میکنم!»
بهترین وعینی ترین مدل برای ساخت مجسمه بلاهت جناب قاسمیان میباشند که امیدواریم توفیق حاصل شود
از کجا معلوم که این ها جاسوس اسراییل نباشند
آقای زارعی بی ادبی تان بیانگر حریم شکنی است به ساحت علماست شما بهتر است منطقی تر صحبت کنید ، از طرفی این موضوع چه ربطی به جلیلی دارد ظاهرا عقده دارید نسبت به آقای جلیلی
چرا بددهنی و فحاشی و عربده کشی در قشر ... همه گیر است
قاسمیان فقط به فکر حزب خودشه اگه الان جلیلی رئیس جمهور بود بازم اون حرفا رو میزد
دوستان من. ما انسان هستیم و ممکنه اختلاف داشته باشیم....اما آیین ما توصیه میکند که از ادبیات صحیح استفاده کنیم....
