- ادعای ترامپ درباره لغو حملات امشب؛ توافق با ایران نهایی شد!
- ترامپ: توافق با ایران شنبه یا یکشنبه توسط جی.دی.ونس امضا میشود
- جزئیات تازه از متن احتمالی توافق ایران و آمریکا
- هشدار سپاه به ترامپ
- ادعای ترامپ: امشب ایران را خیلی سخت بمباران خواهیم کرد؛ خارک را تصرف میکنیم
- واکنش تسنیم به ادعای نهایی شدن متن تفاهم
- افسر سابق اطلاعات اسرائیل: بهتر نبود آیتالله خامنهای و علی لاریجانی در صحنه باقی میماندند؟
- سرلشکر عبداللهی: نیروهای مسلح به هرگونه تهدید پاسخ دردناک و پشیمانکننده میدهند
- سردار موسوی خطاب به آمریکاییها: منطقه را برایتان جهنم میکنیم
- قرارگاه خاتمالانبیا: پاسخ به تجاوزات آمریکا ادامه دارد
ترامپ: آتشبس خیلی خوب پیش میرود / اسرائیل خسارتهای زیادی دید / به پوتین گفتم درباره ایران کاری با روسیه نداریم / به رابطه با ایران دست پیدا می کنیم
رئیس جمهور آمریکا روند آتش بس میان ایران و رژیم صهیونیستی را خوب توصیف کرد.
به گزارش مهر:شبکه الجزیره به نقل از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو گزارش داد: آتش بس میان ایران و اسرائیل بسیار خوب پیش میرود.
وی اضافه کرد: اسرائیل جنگندههای خود را که روز گذشته قصد حمله به ایران داشتند بازگرداند.
ترامپ اذعان کرد: اسرائیل طی روزهای اخیر به شدت خسارت دید.
وی همچنین با مطرح کردن تهدیدات گذشته خود مدعی شد که اجازه نخواهد داد ایران غنی سازی اورانیوم انجام دهد و در قبال ایران به پیروزی دست یافته است!
با وجود انتشار گزارشات داخلی در آمریکا مبنی بر بی نتیجه بودن حملات این کشور علیه تأسیسات هستهای کشورمان، ترامپ مدعی شد که این تأسیسات به صورت کامل از بین رفته است. ترامپ با ابراز نارضایتی نسبت به انتشار این گزارشات از سوی سی ان ان مدعی شد که این گزارشها دروغ هستند.
رئیس جمهور آمریکا در حالی که با افتخار از جنایت کشورش در قبال هیروشیما و ناکازاکی یاد میکرد مدعی شد که حمله آمریکا به ایران جنگ میان این کشور و رژیم صهیونیستی را پایان داد همان طور که پیشتر حمله به هیروشما و ناکازاکی این کار را کرد!
وی همچنین گفت: با پوتین در تماس هستم. او پیشنهاد کمک کردن برای حل مسأله ایران را داد و من به او گفتم که ما در خصوص اوکراین و نه ایران به کمک نیاز داریم. در خصوص غزه نیز اخبار خوبی خواهیم داشت.
ترامپ اضافه کرد: معتقدم که به نوعی از روابط با ایران دست پیدا خواهیم کرد.
با این جواب ترامپ به پوتین باید منتظر رکب وضربه زدن به کشورمان را از طریق آمریکا و اروپا و اسرائیل را به زودی داشته باشیم و همهی صحبتهای ترامپ و بقیه یک دام وتله بسیار کثیف و هولناک است مسولین نظام دو بار از طریق آمریکا در این تجاوز نظامی غافلگیرانه رکب خورده ایم وجدانا این بار هوشیار باشید 