- سقوط بالگرد آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز
- قالیباف: برخی این روزها با اسم تبعیت از رهبری در حال عمل کردن خلاف خط مشی هستند
- واکنش پزشکیان به جنگ
- واکنش جدید ترامپ به جنگ ایران و اسرائیل: دنبال آتشبس فوری هستند!
- قرارگاه خاتمالانبیا: توقف عملیات اعلام میگردد
- محمد مهاجری: تندروها حتی توان متقاعدکردن خانواده خود را ندارند و از طرف آنها تمسخر میشوند
- پدر همسر شهیده رهبری: الان وقت سوگ برای زهرا حدادعادل نیست!
- منبع نظامی: ایران برای جنگ طولانی آماده شده
- فارس: شنیده شدن صدای انفجار در غرب تهران و فعالیت پدافند هوایی
- حمله تند صادق کوشکی به قالیباف
کیهان: آیا منظور پزشکیان این است که ایران هم باید مثل آذربایجان، اسرائيل را به رسمیت بشناسد!؟

کیهان نوشت:
گفت: آقای رئیسجمهور در جمع نخبگان زنجان درباره رابطه با جمهوری آذربایجان گفته است: «در روابط با جمهوری آذربایجان، ایران مقصر است، نه باکو»!!!
گفتم: اشتباه میکنی! این حرف را به احتمال قوی، علیاف، رئیسجمهور آذربایجان زده است، نه رئیس جمهور ایران!
گفت: فیلم و خبرش هست. آقای پزشکیان حتی گفته است: «چطور است که اسرائیل میتواند با آذربایجان ارتباط داشته باشد، اما ما نه»؟!
گفتم: یعنی منظورشان این است که ایران هم باید مثل جمهوری آذربایجان، رژیم جعلی اسرائيل را به رسمیت بشناسد، به اسرائيل پایگاه و سفارت بدهد، برای سرکوب و قتلعام مسلمانان به اسرائيل نفت و گاز بدهد، از نسلکشی صهیونیستها حمایت کند، ملت ایران را به بردگی آمریکا و اسرائيل درآورد و...؟!
گفت: یعنی آقای رئیسجمهور از این مسائل بیخبرند؟! خود علیاف هم جرأت نمیکند اینطوری از رابطه کشورش با اسرائیل دفاع کند! نکند که یک دگرگونی صورت گرفته و ما بیخبریم؟!
گفتم: چه عرض کنم...؟!
با اجازه حسین آقا " بله " 