- اعلام زمان شارژ کالابرگ خرداد ماه بازنشستگان لشکری و کارکنان نیروهای مسلح
- معاون خانه کارگر علت عدم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و واریز نشدن معوقات را اعلام کرد
- قیمت سکه پارسیان و نقره امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ به گرم و اونس +جدول
- آخرین قیمت دلار و افغانی امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۵؛ ترون، ریپل، بی.ان.بی و ارز دیجیتال چند؟ +جدول
- قیمت طلای ۱۸ عیار، سکه و طلا امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۵: ادامه افت اونس جهانی +جدول
- اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی درباره زمان صدور احکام حقوقی سال ۱۴۰۵ بازنشستگان
- قیمت نقره امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ به اونس جهانی و گرم
- قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ +جدول
- قیمت دلار امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ نزولی شد؛ یورو و لیر ترکیه چند؟ +جدول
انتقاد بازنشستگان تامین اجتماعی: تا ارزش معوقات فروردینماه سقوط نکرده، پرداختش کنید
بازنشستگان تامین اجتماعی میگویند: امسال اوضاع مالی ما به شدت خراب است. تورم بالا رفته و همه قیمتها به شدت افزایش یافته و کمترین انتظار ما این است که با پرداخت به موقع معوقهی فروردینماه، مانع از سقوط هر چه بیشتر ارزش این حقوق شوند.
به گزارش ایلنا، جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواستار تعیین هر چه سریعتر مستمری بازنشستگان براساس مصوبه مزدی شورایعالی کار شدند و گفتند: برخی اظهارنظرها نگرانمان میکند. تعیین دستمزد مطابق با مصوبه شورایعالی کار رویهی هر ساله تامین اجتماعی بوده و ما منتظریم امسال نیز هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد.
این بازنشستگان با اشاره به معیشت ضعیف خود گفتند: مستمری حتی با افزایش مصوب شورایعالی کار بسیار ناچیز است و ما از پس حداقلیترین مخارج زندگی خود برنمیاییم.
بازنشستگان تامین اجتماعی با ابراز نگرانی از اینکه معوقات فروردین ماه مانند برخی سالها با تاخیر چندماهه پرداخت شود گفتند: امسال اوضاع مالی ما به شدت خراب است. تورم بالا رفته و همه قیمتها به شدت افزایش یافته و کمترین انتظار ما این است که با پرداخت به موقع معوقهی فروردینماه مانع از سقوط هر چه بیشتر ارزش این حقوق شوند.
یکی از این بازنشستگان میگوید: مستمری به قدری ناچیز است که برای گذران امور زندگی مجبور بودیم از فرزندم کمک دریافت کنم که بعد از جنگ او هم بیکار شده و اوضاع معیشتمان بسیار بد شده است.
بازنشستگان با اشاره به افزایش قیمت دوا و درمان و خدمات ضعیف تامین اجتماعی در درمان میگویند: خرج دارو و درمان بسیار زیاد است که هر زمان درگیر دکتر و بیمارستان میشویم یا مجبوریم از دوست و آشنا قرض بگیریم و یا از درمانی که مد نظر دکتر است صرفنظر کنیم.
یک ماه و 17 روز از سال گذشت ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال 1405 بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال 1404 در رسانه ها رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال 1405 برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده استسئوال اینجاست که پس نمایندگان مجلس در خانه ملت چکار می کنند نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند
ما 30 الی 35 سال سابقه کار با حقوق و مزایای کارگری بازنشسته شده ایم ولی اما متأسفانه عیدی ما بازنشتستگان کارگری را هر سال با عیدی کارمندی پرداخت می کنند چرا؟عیدی بازنشستگان به اندازه کارگران محاسبه شود
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداخت عیدی کامل کارگری برابر با دو پایه حقوق شدند.
مبلغ عیدی کارگران هر سال دو ماه است/ ولی اما متأسفانه مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری کافی نیست
پرداخت عیدی کارمندی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تخلف است.
دولت اعلام کرده است که با توجه به تورم، حقوقها افزایش یابد و این موضوع تا حدی میتواند هزینههای معاش حقوقبگیران را جبران کند اما کسانی که درآمد ثابت ندارند یا حقوق بگیر نیستند در برابر موج گرانی چه باید بکنند؟ ضروری است سیاستهای حمایتی به گونهای طراحی شود که همه اقشار جامعه را در بر گیرد نه فقط کارکنان رسمی و بازنشستگان.
شرم آور و تاسف بار است امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت 1405 هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی فروردین ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا فروردین ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه (55: 11 صبح روز شنبه 19 اردیبهشت 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند.دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
شرم آور و تاسف بار است امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت 1405 هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی فروردین ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
یک ماه و 18 روز از سال گذشت ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست! و این در حالی است که افزایش حقوق سال 1405 بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال 1404 در رسانه ها رسمی اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال 1405 برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده استسئوال اینجاست که پس نمایندگان مجلس در خانه ملت چکار می کنند نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع کنند
ما 30 الی 35 سال سابقه کار با حقوق و مزایای کارگری بازنشسته شده ایم ولی اما متأسفانه عیدی ما بازنشتستگان کارگری را هر سال با عیدی کارمندی پرداخت می کنند چرا؟عیدی بازنشستگان به اندازه کارگران محاسبه شود
جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی خواستار پرداخت عیدی کامل کارگری برابر با دو پایه حقوق شدند.
مبلغ عیدی کارگران هر سال دو ماه است/ ولی اما متأسفانه مبلغ عیدی بازنشستگان کارگری کافی نیست
پرداخت عیدی کارمندی به بازنشستگان تأمین اجتماعی تخلف است.
جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ 8 May 2026بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نصرالله پژمانفر، رئیس محترم کمیسیون اصل نود مجلس
جناب آقای سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
جناب آقای مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران
با سلام و احترام؛
طی 51 ماه و 18 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
شرم آور و تاسف بار است امروز شنبه 19 اردیبهشت 1405 هست که متأسفانه هنوز هم که فیش حقوقی از شهریور ماه سال 1404 الی فروردین ماه سال 1405 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در سایت شرکت مخابرات ایران بارگذاری نشده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای محمد معتمدیزاده سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم
جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژهای رئیس محترم قوه قضاییه
با سلام و احترام؛
طی 51 ماه و 19 روز گذشته و متأسفانه دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده اند شرم آور و تاسف بار است.
با تقدیم احترام
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
|
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از واریز نشدن کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های از شهریور ماه سال 1404 تا فروردین ماه سال 1405 خود انتقاد کردند. تا این لحظه (55: 11 صبح روز شنبه 19 اردیبهشت 1405 ) هنوز کمک هزینه خوار بار و سایر رفاهیات مناسبتی های خود را نگرفتهاند.دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از حق و حقوق بازنشستگان مخابرات تهران دفاع کنند
جمعی از بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
گرانی خودرو و... از سال 1397 تاکنون قابل توجیه نیست؛ باید با سوداگران و محتکران برخورد شود
سلام آقای مدیر عامل .مگر بازنشستگان با کارمندان چه فرقی دارند که از کارمندان از ابتدای سال با دستمزد جدید وبازنشستگان بدبخت باید مثل سال قبل ۸ماه انتظار بکشاند.یعنی یک مرد پیدا بشه فراخوان اعتراض به این قضیه بده .دولت هم همه ول کرده چسبیده به اجتماع ات بسه دیگه پدرمون درآوردید نمتونی بشین کنارلطفا ....