- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
اسکله مسافربری بهمن در جزیره قشم هدف حمله دشمن قرار گرفت
در صورتی که این مساله تایید شود امارات هزینه اقدام خصمانه خود را خواهد پرداخت.
صداوسیما:
اسکله مسافربری بهمن در جزیره قشم هدف حمله دشمن قرار گرفت
ساختمان اداری این اسکله هدف حمله بود.
در جنگ رمضان هم این اسکله چندین مرتبه هدف قرار گرفت.
تکمیلی/ تسنیم: نشانههایی از اقدام خصمانه امارات در اسکله بهمن قشم
برخی منابع میگویند که صدای چند انفجار در بندرعباس مربوط به مقابله پدافند با دو ریزپرنده بوده است.
همچنین برخی منابع از اقدام خصمانه دولت امارات، به عنوان آلت دست رژیم صهیونیستی، در اسکله بهمن قشم خبر میدهند.
هنوز این موضوع به صورت رسمی تایید و اعلام نشده است.
در صورتی که این مساله تایید شود امارات هزینه اقدام خصمانه خود را خواهد پرداخت.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.