- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
تولیت آستان قدس رضوی: به خانمهای بدحجاب در تجمعات خوشآمد بگویید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه رسالت ملی امروز ما صیانت از وحدت و انسجام ملی است، گفت: امروز همه اقشار از افراد باحجاب و بیحجاب، حتی برخی از مخالفان و
کسانی که سوءتفاهم داشتند، در کنار هم به صف دفاع پیوستند. این دستاورد بزرگی است و باید از آن صیانت کرد.
به گزارش خبرآنلاین: حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان مقدس رضوی اظهار داشت:اگر خانمهای بدحجاب در تجمعات حاضر شوند، پرچم ایران را به دست بگیرند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دهند، همین امر موجب ناراحتی نتانیاهو و ترامپ میشود. این خودش یک معیار است. به چنین بانوانی باید خوشآمد گفت.
وی با اشاره به حضور اقشار مختلف در صحنه دفاع از میهن خاطرنشان کرد: ما نیز باید سعه صدر داشته باشیم و نگاهمان عمیق باشد. تولیت آستان قدس رضوی، با تأکید بر لزوم اعتماد به مسئولان نظام در شرایط جنگی، گفت: همه مسئولان زحمت میکشند و تابع رهبر معظم هستند.
وی درباره مذاکرات تصریح کرد: نه میگوییم مذاکره کنید و نه میگوییم مذاکره نکنید، نه میگوییم صلح کنید و نه میگوییم جنگ؛ ما تابع ولی فقیه هستیم. به هیئت مذاکرهکننده اعتماد داریم و از آنها میخواهیم از موضع اقتدار، قدرت و عزت سخن بگویند. تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تأکید بر سلامت کامل رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: رهبری عزیز در صحت و سلامت کامل هستند؛ این را تردید نکنید.
مروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی گفت: دشمن روی این حربه سرمایهگذاری میکند و به دنبال محاصره دریایی ایران است، اما این محاصره به حول و قوه الهی شکسته شده است.