- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
جلاییپور: رادیکالها میخواهند رهبری جدید نظام را برای یک قشر خلاصه کنند
جلایی پور نوشت: برخی رادیکالها حکومت ایران را فقط یک جنبش مقاومت میدانند، نه حکومتی که مسئول نود میلیون نفر در تمامیت ایران است.
به گزارش جماران: حمیدرضا جلاییپور، فعال سیاسی اصلاحطلب نوشت:
برخی رادیکالها حکومت ایران را فقط یک جنبش مقاومت میدانند، نه حکومتی که مسئول نود میلیون نفر در تمامیت ایران است.
در شرایط جنگ چهار نیرو اهمیت دارند: نیروی دفاعی، نیروی مردمی، بوروکراسی ارائهدهنده خدمات عمومی و نیروی دیپلماسی.
این رادیکالها متأسفانه ارزشی برای نیروی سوم و چهارم قائل نیستند.
در پنجاه روز گذشته عمدتاً صدای میهمانان و کارشناسان رادیکال در صداوسیما شنیده شده است.
صداوسیما فقط تریبون یک جریان خاص مانند حزب پایداری نیست.
انحصارگری در تجمعات و رسانهها فقط به روند مذاکرات ضربه نمیزند.
این روند میتواند به سازوکار رهبری کشور نیز آسیب بزند.
رادیکالها سالها تلاش کردهاند رهبری نظام را فقط رهبر تندروها نشان دهند.
اکنون هم چنان خیز برداشتهاند که میخواهند رهبری جدید نظام را برای یک قشر خلاصه کنند.
این انحصارگری نگرانکننده است و میتواند به انسجام سیاسی و ملی آسیب بزند.
صدا و سیما دعوتتون نکرد توی تجمعات که میتونستید تشریف ببرید و حرف بزنید یا حوصله اقلیت رو ندارید ؟ شما هم بیاید توی صحنه و بگید رهبر ما هست ولی موضوع اینه که فرار می کنید از واقعیتها و هنوز دارید مردم مردم می کنید با وجودی که می دونید مردمی از این کشور دفاع کردند و می کنند را نمی تونید بشناسید
تا دیر نشده یک معذرت خواهی به خاطر عدم درک صحیح از واقعیتهای دنیا داشته باشید. بپذیرید که در یک جنگل فقط باید قوی باشید. بپذیرید که موشک لازمه و مردم مهمتر یک سفسطه خائنانه ست
بپذیرید که امضای کری نمیتونه تضمین یک بدعهد باشه
بپذیرید در دنیا هیچ کشوری به کشور دیگه اعتماد این چنینی نداشته
و در نهایت فرمایش لیلاز رو مطالعه بفرمایید
