- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
پست جدید ترامپ: ۴۷ سال ایرانیها ما را «گول زدهاند»
عصر ایران: ترامپ در صفحه شخصی خود ادعا کرد: به مدت ۴۷ سال ایرانیها ما را «گول زدهاند».
دونالد ترامپ در جدیدترین پیام خود مدعی شد: ایران به مدت ۴۷ سال با ایالات متحده و بقیه جهان بازی کرده است (تأخیر، تأخیر، تأخیر!) و سپس سرانجام وقتی باراک حسین اوباما رئیسجمهور شد، به «گنج» رسید.
او نه تنها با آنها خوب بود، بلکه عالی بود، واقعاً به طرف آنها رفت، اسرائیل و همه متحدان دیگر را کنار گذاشت و به ایران یک فرصت جدید و بسیار قدرتمند برای زندگی داد.
صدها میلیارد دلار و ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد سبز به تهران منتقل شد و روی یک سینی نقرهای به آنها داده شد. هر بانکی در واشنگتن دیسی، ویرجینیا و مریلند خالی شد — اینقدر پول زیاد بود که وقتی رسید، اوباش ایرانی نمیدانستند با آن چه کنند. آنها هرگز چنین پولی ندیده بودند و دیگر هم نخواهند دید. پولها در چمدانها و کیفها از هواپیما خارج شد و ایرانیها نمیتوانستند خوششانسی خود را باور کنند.
آنها بالاخره بزرگترین سادهلوح را پیدا کردند، به شکل یک رئیسجمهور آمریکایی ضعیف و احمق. او به عنوان «رهبر» ما فاجعه بود، اما نه به بدی جو بایدن خوابآلود! به مدت ۴۷ سال ایرانیها ما را «گول زدهاند»، ما را منتظر نگه داشتهاند.
ترامپ جنایتکار خواهان تسلیم ایران است، نه توافق هسته ای و این در حالی است که آمریکا جنایتکار عضو برجام نیست و نمیتواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند ترامپ جنایتکار در سال 1397 به درخواست بنیامین نتانیاهو، از توافق هسته ای برجام خارج شده است سوال اینجاست که پس چرا ایران باز هم درس عبرت نگرفته است که متأسفانه هنوز هم با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری می کند چرا؟ ترامپ در سال 97 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای برجام خارج شده است.
ترامپ ابستین صفت دزد:ان پولهای ایرانی ها بود که امریکا سالها پیش دزدیده بود.
امریکا هم بیش از ۲۵۰ سالست که مردم دنیا را گول زدند ، ابتدا با قتل عام سرخپوستهای مهمان نواز ، بعدش غارت و کشتار ملت های ضعیف دیگر.متاسفانه امریکا تاریخ بسیار بدی دارد و پشیمان هم نیستند
با این پست های مکررش معلومه خیلی رگه نژادپرستی شدیدی داره که اینجوری حرص میزنه. ایران لازمه با سیاه پوستان امریکا ارتباطات قوی و سازنده داشته باشه تا برن پوز این قمارباز رو از بیخ بزنن که هرگز از سرجاش بلند نشه و اینهمه به ایران حسودی نکنه! ترامپ اپستینی بدبخت بیچاره ایران صدها ساله از راه نفت و گازش همیشه کشورپولداری بوده و هست. مادر تو جاروکش خانه های مردم بوده و چندرغازی میگرفته . برای پسر جارو کشی مثل تو معلومه باید از موقعیت ایران دق کنی و بمیری! 
