- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
ترامپ: من بهترین برنامه تاریخ را برای ایران دارم
هممیهن: دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در گفتوگو با رسانههای آمریکایی ادعاهایی درباره ایران مطرح کرد.
ترامپ مدعی شد: آتش بس مثل مریضی است که در CCU قرار گرفته و شانس کمی برای زندگی دارد! طرح من برای مهار ایران یک طرح نظامی درخشان بود، درست مثل طرح ونزوئلا.
طرح من این است که ایران نتواند سلاح هستهای داشته باشد. من هیچ فشار یا کسالتی در مورد ایران احساس نمیکنم. ما به یک پیروزی نظامی بزرگ دست یافتهایم و به دستاوردهای بیشتری خواهیم رسید!
ایرانیها پیشنهادی دادند که ما نمیتوانیم آن را بپذیریم. ایرانیها در مورد مسائلی با ما به توافق میرسند و سپس عقبنشینی میکنند.
ما چهار روز برای سندی از ایران منتظر ماندیم که تنظیم آن بیش از ۱۰ دقیقه زمان نمیبرد. آنها دو روز پیش با خارجکردن اورانیومها موافقت کردند اما بعداً نظرشان تغییر کرد، چون آن را در پیام ارسالی به ما نیاوردند.
خیلیها میگویند: «آیا او برنامهای برای ایران دارد؟» البته که من برنامه دارم، من بهترین برنامه تاریخ را دارم. ترامپ مدعی شد: رهبران تندرو در ایران تسلیم خواهند شد و من تا رسیدن به توافق با آنها کنار خواهم آمد!
وی همچنین در ادامه گفت: شنیدهام که «سندرم آشفتگی ترامپ» در واقع یک بیماری است؛ من مفتخرم!