- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
ادامه چالش معاون دولت روحانی با رضا کیانیان بر سر سه میلیون دلار ژاپن!
فارس: عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان محیطزیست گفت: «رضا کیانیان هیچ پولی از جایکا نگرفته که به من بدهد، اگر گرفته اثبات کند، اصلاً این آدم از جایگاه «جایکا»
اطلاعی ندارد و آنها پول به فرد نمیدهند»، «خواستم شکایت کنم اما دیدم از روی بیاطلاعی این حرفها را میگوید و یا شاید به دنبال بزرگ کردن خودش است».
رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتوگویی اعلام کرده بود که سازمان ملل از طریق دولت ژاپن مبلغ سه میلیون دلار (معادل هزینه آبیاری بارانی یک میلیون هکتار) بهحساب او واریز کرده و او این مبلغ را به عیسی کلانتری رئیس پیشین سازمان حفاظت محیطزیست تحویل داده اما او از سرنوشت این پول بیاطلاع است.
به گفته کلانتری، جایکا معروف به آژانس همکاریهای بینالمللی ژاپن، سال ۱۳۹۳ سه میلیون دلار برای ساماندهی کشاورزی اطراف دریاچه ارومیه تصویب کرده بود که بهمرور با نظارت خود جایکا هزینه شد.
بر اساس قانون اساسی ژاپن سالانه نیم درصد تولید ناخالص داخلی این کشور، صرف کمک به کشورهای جهان سوم بهویژه در طرحهای توسعه روستایی، کشاورزی و آب میشود.
کمک نهادهای بینالمللی در قالب پروژه و با انتخاب مجری هزینه میشود و خودشان نظارت میکنند.