- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
عراقچی: امارات در جنگ رمضان در کنار آمریکا و اسرائیل ایستاد
سید عباس عراقچی گفت: امارات در جنگ رمضان در کنار آمریکا و اسرائیل ایستاد.
به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعاها و اتهام های اماراتیها علیه کشورمان در نشست وزرای خارجه بریکس و پاسخی که ایران در این نشست به مقامات این کشور عربی داد، گفت : برای همه حاضران در نشست بریکس عجیب بود که نماینده امارات هیچ مسئلهای نداشت جز پرداختن به موضوع جنگ و پاسخهایی که ایران به آمریکا در خاک آن کشور داده بود.
وی در جمع خبرنگاران افزود: این موضوع واقعاً تأسفآور بود و من ناچار شدم در آنجا برای اعضای جلسه و کشورهای حاضر در بریکس بهطور کامل توضیح بدهم که ما معمولاً این مسائل را مطرح نمیکنیم، اما بالاخره هر چیزی حدی دارد.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امارات در این جنگ در کنار آمریکا و اسرائیل ایستاد. من گفتم که ما نمیخواستیم برای حفظ وحدت و انسجام بریکس وارد این مباحث شویم، اما چون نماینده امارات این موضوعات را مطرح کرد، ناچار شدیم واقعیتها را برای جامعه بینالمللی بازگو کنیم.
عراقچی تصریح کرد: در نهایت هم به نماینده امارات توصیه کردم که رژیم صهیونیستی و آمریکا نمیتوانند برای آنها امنیت به ارمغان بیاورند.
امارات جزء متجاوزان است و دیگر حق اعتراض هم ندارد.کویت جزء متجاوزان است و دیگر حق اعتراض هم ندارد.
بحرین جزء متجاوزان است و دیگر حق اعتراض هم ندارد.
امارات جنایتکار در جنگ 39 روزه به طور مستقیم، علنی و آشکار از تجاوز و حمله آمریکا جنایتکار به ایران حمایت کرده است و باید مجازات شود
و این در حالی است که از سال 1945 تاکنون هیچ کشوری در منطقه و جهان با سازمان ملل متحد همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند ولی اما متأسفانه فقط ایران با این سازمان ملل متحد خیانتکار و ناتوان و عاجز همکاری کرده است و همکاری می کند چرا؟ 