- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
- مشاور رئیس مجلس از یک انتصاب و تحول مهم خبر داد!
- علمالهدی: وصیتنامه رهبر شهید نزد پسرانش است؛ هیچکس را بهتر از آقا مجتبی نیافتیم
- فاضل میبدی: مخالفتها با مذاکرات مغرضانه یا جاهلانه است
- ترامپ: تلاشهایی برای تغییر رژیم در ایران صورت گرفت، اما موفق نشدند
ادعای شبکه اسرائیلی درباره ازسرگیری جنگ علیه ایران
فرارو: شبکه ۱۲اسرائیل به نقل از دو منبع آگاه در کاخ سفید مدعی شد که رئیسجمهور آمریکا، پس از بنبست کامل در مذاکرات و امتناع تهران از پذیرش خواستههای واشنگتن، در حال بررسی جدی صدور دستور از سرگیری عملیات نظامی علیه ایران به هر شکلی است.
این شبکه در ادامه بیان کرده: «این تحول به معنای بازگشت گزینه نظامی به عنوان ابزاری برای فشار بر ایران و گرفتن امتیازات از تهران است. پیش از این، کاخ سفید تمام تمرکز خود را بر مسیر دیپلماتیک گذاشته بود، اما اکنون به نظر میرسد که صبر استراتژیک ترامپ به پایان رسیده است.»
این منابع در ادامه بیان کردند: «رویکرد فعلی در حال دور شدن از توافقات دیپلماتیک است و اکنون همه میدانند که پس از شکست میانجیگران قطری و پاکستانی در انتقال پاسخ قابل قبول ایران، اوضاع به سمت تشدید نظامی پیش میرود.»
شبکه 12 اسرائیل در ادامه مدعی شد: «ترامپ جزئیات مذاکره را با بنیامین نتانیاهو در میان گذاشته است. در کاخ سفید، این احساس عمومی وجود دارد که بازگشت به زبان زور، نه لزوماً برای هدف جنگ تمامعیار، بلکه برای گرفتن امتیازاتی که ایران از دادن آنها در میز مذاکره خودداری کرده است، ضروری شده است.»
کدام احمق بدون نیروی زمینی جنگ راه میاندازه 