- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
ادعای جدید مارکو روبیو درباره دلیل جنگ با ایران
فرارو: وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی تازه پیرامون دلیل حمله به ایران ادعاهایی را مطرح کرد.

مارکو روبیو گفت: ایرانیها در تلاش بودند آنقدر موشک و پهپاد داشته باشند که نتوان علیه آنها اقدامی انجام داد.آنها قصد داشتند پشت آن سپر دفاعیِ متعارف پنهان شوند تا در آینده هر کاری که میخواهند با برنامهٔ هستهای خود انجام دهند. بههمیندلیل بود که ترامپ تصمیم به اقدام گرفت.
لینک کپی شد
نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.