- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
سیگنال مثبت ترامپ: خارج کردن ذخایر اورانیوم ایران ضروری نیست مگر...
رئیسجمهور آمریکا مدعی شد که خارج کردن اورانیوم غنی شده ایران از منظر رسانهای اهمیت دارد و ضرورتی ندارد.

به گزارش انتخاب، وقتی فاکس نیوز از ترامپ درباره خارج کردن ذخایر اورانیوم غنیشده از ایران سؤال شد، او مدعی شد این کار جز برای اهداف روابط عمومی (رسانهای) ضرورت ندارد.
ترامپ در این مصاحبه ادعا کرد: به نظر من ضروری نیست، مگر از منظر روابط عمومی (رسانهای).
او افزود: در حقیقت، اگر ذخایر را دریافت کنم، حالم بهتر است. اما فکر میکنم این کار بیشتر برای روابط عمومی است تا هر چیز دیگری.
ترامپ ادعا کرد: ما آن را زیر نظر داریم. به آنها گفتم اگر نیرویی برای [بازپسگیریِ] آن به آنجا بفرستند، ما فقط با یکی دو بمب به آن جا میزنیم و کار تمام است. آنها این کار را نخواهند کرد. ما روی آن سه سایت، ۲۴ ساعت شبانهروز، نه دوربین داریم.
رئیسجمهور آمریکا همچنین مدعی شد: من دیگر خیلی بیشتر از این صبر نخواهم کرد. آنها باید توافق را امضا کنند.
ترامپ مدعی شد که من در چند روز آینده درباره لغو تحریمهای شرکتهای نفتی چینی که نفت ایران را میخرند، تصمیم خواهم گرفت.
ترامپ ادعا کرد که ایران قادر به دسترسی به «غبار هستهای» نیست، زیرا «کوه روی آن فرو ریخته» و فقط چین و آمریکا میتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.
رئیسجمهور آمریکا همچنین مدعی شد: مخالفتی ندارم که ایران برنامه [غنیسازی] هستهای خود را به مدت ۲۰ سال متوقف کند، اما به شرط تعهدی واقعی.