- قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵؛ دلار، طلای ۱۸ عیار، یورو و سکه صعودی شدند
- اطلاعیه مهم شورای هماهنگی بانکها درباره اختلال بانکی/ آخرین وضعیت سپردهها، تراکنشها و اطلاعات مشتریان اعلام شد
- آغاز پرداخت مستمری خرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی؛ افزایش حکم اعمال شده!؟
- افزایش قیمت نقره امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ به گرم و اونس جهانی
- قیمت انواع سکه پارسیان امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ در سوت های مختلف +جدول
- قیمت دلار و لیر ترکیه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ صعودی شد؛ ترون، ریپل، بی.ان.بی و بیت کوین چند؟ +جدول
- افزایش قیمت طلای ۱۸ عیار گرمی، طلا و سکه امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ +جدول و جزئیات
- پیگیری برای بازگشت کمک هزینه معیشتی و افزایش مزایای جانبی بازنشستگان تامین اجتماعی
- گوشت قرمز ارزان میشود
اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی +تاریخ واریز معوقات ۳۰درصد متناسبسازی
پرداخت مستمری افزایش یافته دراردیبهشت ماه نیز به لحاظ قانونی امکانپذیر نیست، زیرا مصوبه هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه افزایش حقوق هنوز نهایی و به هیئت وزیران ارسال نشده است.
علیرضا حیدری نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به دسترنج نیوز گفت:

منابع تأمین اجتماعی در فروردین ماه بر اساس لیست حق بیمه اسفندماه کارفرمایان وصول میشود و افزایش حقوق سالجاری دراین ماه لحاظ نمیشود،بنابراین امکان پرداخت مستمری جدید درفروردین وجود ندارد.
پرداخت مستمری افزایش یافته دراردیبهشت ماه نیز به لحاظ قانونی امکانپذیر نیست، زیرا مصوبه هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه افزایش حقوق هنوز نهایی و به هیئت وزیران ارسال نشده است.
خبرتازه: زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد +تاریخ صدور احکام جدید
اولین حقوق بازنشستگان با نرخ جدید سال ۱۴۰۵ درخرداد ماه پرداخت خواهد شد و مرحله سوم متناسبسازی معادل ۳۰درصد باقیمانده نیز همراه با آن واریز میشود.
لینک کپی شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۱
و این در حالی است که افزایش حقوق سال 1405 بازنشستگان تامین اجتماعی را در سال 1404 در رسانه ها اعلام کردند که پس چرا هنوز احکام سال 1405 برای بازنشستگان تامین اجتماعی صدور نشده است بیش از 1 ماه و 25 روز از سال گذشت ولی خبری از مطالبه بازنشستگان تامین اجتماعی برای افزایش حقوق و صدور احکام جدید نیست!
هنوز از مبلغ نهایی افزایش خبری نیستواقعا برای هیئت مدیره و سازمان تامین اجتماعی متاسفم
سازمان تامین اجتماعی هر سال این بلا رو سربازنشستگان آورده،وامسال که بهانه خوب چنگ داره،از بس میران ناکار آمد داره.معلوم نیست در طول سال چکار میکنند.پس از دوماه سال رفته،تازه فکر حقوق میخواه ههههند بشوند!!!!!!!
چرا من هر قت نظرم را می نویسم و این اقایونی که کارشونو انجام نمی دن و بازنشستگان را ناراحت می کنند را خر فهم کنم را منتشر نمی کنید . پاسخ ها
علیرضا
|
|
مظلوم تر از بازنشستگان تأمین اجتماعی ندید ما حقمان را میخواهیم و ما را احمقفرض نکنید
سالاری بی عرضه است .هاشمی بهتر بود.
ایشون مدافع حقوق بازنشستگان هستن یا توجیح کننده ناکارآموی مدیران تامین اجتماعی ؟بهشون بفرمایید لطفاً ساکت باشن و اظهار نظر نکنن
ایشون شکر خوردن
اهر ماه برای خودشان یک دلیلی برای پرداخت نکردن افزایش حقوق را دارن ماه فروردین که انجوری و ماه اردیبهشت اینجوری و ماه خرداد هم همین جوری
صندوق های بازنشستکی، خصوصا صندوق تامین اجتماعی صاحب ندارند. فقط شهوت جلسه گذاشتن دارند که به اندازه ی آب خوردن شان هم نمی ارزد. هر کاری به وقتش انجام نگیرد از ارزشش کاسته می شود و دیگر آن حلاوت را ندارد. جالب اینکه این عادت ناپسندشان هر ساله با بهانه های جدید و بروزشده، ادامه پیدا می کند و هر سال بدتر از پارسال می شود. امان از مسئولین بی لیاقت و بی انگیزه.
سلام به تمام بازنشستگان مظلوم..جالبه آقای حیدری معلوم نیست وکیل تامین اجتماعی هستند یا نماینده بازنشستگان؟ ..هرگونه تاخیر در افزایش حقوق بازنشستگان حق الناس هست و بنده به عنوان یک بازنشسته از حق خودم نمیگذرم و یقه تک تک کسانی که در این سهل انگاری عامدانه دخیل هستند نخواهم بخشید از جمله شخص آقای حیدری که بر خلاف وظیفه ذاتی عمل نموده و کار خلاف ، غیر قانونی و ناصواب تامین اجتماعی رو به بدترین شکل توجیه می کنند.
مادامی که مسولین نظام بازنشستگان تامین اجتماعی را به عنوان بچه اندر ببینند وضعیت همین است الان در خصوص کلیه بازنشستگان نظام با بی عدالتی رفتار می کنند ودرهمین بی عدالتی هم نسبت به تامین اجتماعی باز بی عدالتی انجام میشه بازنشستگان کشوری و لشگری از فروردین حقوق شأن پرداخت شده
مادامی که مسولین نظام بازنشستگان تامین اجتماعی را به عنوان بچه اندر ببینند وضعیت همین است الان در خصوص کلیه بازنشستگان نظام با بی عدالتی رفتار می کنند ودرهمین بی عدالتی هم نسبت به تامین اجتماعی باز بی عدالتی انجام میشه بازنشستگان کشوری و لشگری از فروردین حقوق شأن پرداخت شده
افزایش حقوق حق ماست چه طوری با این گرونی زندگی کنیم نظر شما
قابل توجه کاربران و همراهان عزیز: لطفا برای سرعت در انتشار نظرات، از به کار بردن کلمات و تعابیر توهین آمیز پرهیز کنید.