- رسمی: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا
- شقایق نوروزی: باور کردنی نیست! میگویند پلها، پتروشیمی و آبشیرینکن و حتی تیم ملی به مردم تعلق ندارد
- ترامپ: ایرانیها به اوباما خندیدند و گفتند که او یک حرامزاده احمق است!
- تماس تلفنی مهدی کروبی با میرحسین موسوی
- قالیباف: باید سنگر را از نیروهای لانچر تحویل بگیریم و مردم را نجات دهیم
- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
مهاجری: قبول کنیم مردم با ما حال نمیکنند
آوش: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت: یکی از نمایندگان قم گفته: مجلس که باید در راس امور باشد در ۸۰روز گذشته تعطیل بوده و به همین
دلیل پیامهای اعتراضی فراوانی به او رسیده است.
به این نماینده محترم متصف به ویژگیهای پایداریچی ها عرض میکنم اگر میخواهد واقعا بداند مردم چقدر از تعطیلی مجلس و اظهارنظرهای امثال او و مصوبات مجلس نگرانند، یک روز در میدان بهارستان و روبروی مجلس بایستد و از 100 رهگذر بپرسد که چقدر دلشان برای سخنان او و همقطارانش و مصوباتی مثل "طرح صیانت" و "عفاف وحجاب" تنگ شده؟ اگر واقعا و خداوکیلی 5نفر از ان 100نفر دلشان تنگ شده بود ،این نماینده خواستار تشکیل جلسات شود و نمایندگان همفکرش را به درافشانی فرا بخواند. خود او می داند که از بین ان 100نفر حتی یک نفر هم با او همنظر نخواهد بود. ضمنا پیامهایی را که به او رسیده و از تعطیلی مجلس نگران شده اند با ذکر نام فرستنده منتشر کند تا شفاف سازی شود!
در روزها و هفتههای اخیر بعضی نمایندگان از جمله رئیس و سخنگو و اعضای کمیسیون امنیت ملی در مصاحبههای خود حرفهایی در باره جنگ و... زدهاند که نشان میدهد واقعا چیزی از سیاست و جنگ و امنیت و مذاکره نمیدانند و فقط برای کشور هزینه میتراشند. محتوای بیشتر اظهارنظرها این است که "من هم هستم"!
مهم اینکه چندنماینده عضو این کمیسیون که منافع ملی را درک میکنند کاملا سکوت کرده یا بسیار کم سخن گفتهاند. اکثریت نمایندگان هم از هزینه افزایی برای کشور خودداری کرده اند که دم شان گرم.
و بالاخره اینکه قبول کنیم مردم حال نمیکنند با ما اصولگراها.