- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
- بخش دیگری از اموال علی کریمی توقیف شد+ تصویر
واکنش زیدآبادی به تهدیدهای ترامپ/ خسته نمیشود؟
فرارو: زیدآبادی معتقد است تهدید نابودی زیرساختهای ایران برای ترامپ نوعی قدرتنمایی است که او از تکرارش خسته نمیشود؟
احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: ترامپ هر چند روز یکبار تهدید میکند که آمریکا میتواند تمام پلها و نیروگاههای ایران را ظرف دو روز نابود کند!
این مثلاً نوعی قدرتنمایی است که او از تکرارش خسته نمیشود؟
مرد نادانی سه کیلو مرگِ موش در روستایی به دست آورده بود و میپنداشت که به منبع قدرت لایزالی دست یافته و باید با آن قدرتنمایی کند!
از این رو، دائم همولایتیهای خود را تهدید میکرد که:
من اگه بخوام میتونم این سه کیلو مرگِ موش را داخل کاریز قنات بریزیم تا آب روستا کاملاً مسموم شود به طوری که هر که از قنات آب بخورد، بمیرد و هر که هم نخورَد از تشنگی هلاک شود!
حالا ترامپ گوی سبقت را از آن روستایی نادان هم ربوده است!