- آیتالله سیدحسن خمینی: باید از نزاعهای بیحاصل دست بکشیم
- حمله تند نماینده پایداریچی به تیم مذاکره کننده
- چه خوب که مجلس از مذاکرات با آمریکا ، کنار گذاشته شد/ محمد مهاجری
- چندپاره کردن مذاکرات بزرگترین تهدید پیش رو است
- معاون ترامپ: دنبال روی کار آوردن رضا پهلوی نبودیم
- نماینده پایدارچی به نیروهای مسلح: به اسرائیل حمله کنید!
- پزشکیان: هستم و لازم باشد دوباره میآیم
- مداحی حاج محمود کریمی در شب اول محرم: چشم خمارو سیراب از نمنم بارون کن (ویدئو)
- تلاش تازه کیهان برای چالش در مسیر توافق ایران - آمریکا
یار عاصم منیر در تهران؛ ادامه تلاش های اسلام آباد برای نزدیک کردن ایران و آمریکا!
نواندیش - آریا سعادتمند: روز گذشته وزیر کشور پاکستان، محسن نقوی که از چهره های نزدیک به عاصم منیر هم به حساب می آید وارد تهران شد و با اسکندر مومنی همتای ایرانی خود دیدار کرد.از همان ابتدا می شد حدس زد که این سفر نه در راستای روابط دو جانبه که احتمالا در چارچوب تلاش های میانجیگرانه پاکستان میان تهران و واشنگتن بوده است موضوعی که سفارت پاکستان در تهران نیز به آن اذعان کرد.

براساس بیانیه سفارت پاکستان در تهران، این سفر ۲ روزه تلاشی برای تسهیل گفتگوها میان ایران و آمریکا است، روز گذشته برخی منابع خبری نیز مدعی شدند که وزیر کشور پاکستان احتمالا حاوی پیام آمریکایی ها است.
اکنون اگرچه مذاکرات به نظر در بن بست و رکود قرار دارد اما پاکستان با جدیت تمام همچنان به تلاش های خود ادامه می دهد، اسلام آباد هنوز امیدوار است که با نزدیک کردن مواضع دو طرف مانع از سرگیری دوباره جنگ شود.
اکنون با بازگشت ترامپ از سفر چین بسیاری پیش بینی می کنند که او طی یکی دو روز آینده تصمیم خود را بگیرد تصمیمی که نمی توان با قطعیت در خصوص آن صحبت کرد، در حال حاضر با توجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی و فشار افکار عمومی ترامپ حتی اگر واقعا مایل به از سرگیری جنگ باشد نیز شرایط دشواری در پیش دارد و کار برای وی ساده نیست.
پاکستان از همان روز نخست نشان داده که این موضوع برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر همچنان با جدیت ادامه می دهد تا بتواند کار را به سرانجام برساند، بدون تردید موفقیت این روند میانجیگرانه امتیازی مهم برای اعتبار پاکستان در عرصه بین المللی خواهد بود و به همین خاطر اسلام آباد بی توجه به فراز و فرود ها به تلاش خود ادامه می دهد.