- حمله آمریکا به قشم، سیریک و جاسک؛ سپاه و ارتش هم پایگاههای اردن و بحرین را هدف قرار دادند
- ترامپ: نصف نفت ایران را خواهیم گرفت!
- تحلیل حسین مرعشی از توافق ایران و آمریکا
- «سوپرمن» تجمعکنندگان شبانه به روایت عکس
- توضیحات سخنگوی دولت درباره عملیات «نصر»، بازگشت اینترنت و افزایش کالابرگ
- شهادت «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از پدافند هوایی ارتش در حمله اسرائیل
- خبرنگار آمریکایی: اعزام محرمانه چتربازان آمریکا به اسرائیل برای تصرف جنوب ایران
- توضیح عبدالله گنجی درباره خبر جراحت رهبر انقلاب
- روایت محسن هاشمی و محمد عطریانفر از مسیر گفتوگوهای میان ایران و آمریکا
- زمان تشییع و تدفین رهبر شهید انقلاب اعلام شد
رفع محدودیت دسترسی به اینترنت بینالملل به کجا رسید؟
سخنگوی دولت تاکید کرد: معاون اول رئیس جمهور با برگزاری جلساتی در حال پیگیری رفع محدودیتهای دسترسی به اینترنت بینالملل بوده و امیدوار هستیم که به زودی
گشایشهایی در موضوع اینترنت حاصل شود.
به گزارش ایسنا: فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که محدودیتهای اینترنت بینالملل چه زمانی برداشته میشود؟ گفت: همان طور که قبلاً هم گفته شده، دولت طرفدار محدودیت در دسترسی به اینترنت نیست. نگاه دولت نگاه عادلانه است، فلذا از هرگونه تبعیضی در دسترسی به هر منبعی از جمله اینترنت دفاع نمیکند.
وی در ادامه اظهار کرد: به همین جهت هم هست که با حکمی که آقای رئیسجمهور به آقای عارف دادند به دنبال این هستیم که با حفظ همه موضوعاتی که وجود دارد، منویات مقام معظم رهبری و ملاحظاتی که وجود دارد بتوانیم از موضوع اینترنت گره گشاییهایی کنیم تا شاهد وضعیت عادلانهای باشیم.
سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر کشور گفت: البته این نکته را هم باید بگوییم که در شرایط جنگی قرار داریم و بدیهی است که برخی از تصمیمات ناشی از تبعات شرایط جنگی است.
مهاجرانی در ادامه با اشاره به مباحث مطروحه در خصوص اینترنت پرو بیان کرد: این را من تاکید میکنم که اینترنت پرو برای کسب و کارها است؛ یعنی برای کسب و کارها راهاندازی شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته آینده گشایشی در موضوع دسترسی به اینترنت رخ خواهد داد؟ گفت: من از زمانبندی اطلاعی ندارم اما در اینکه جلسات با پیگیری دکتر عارف در حال برگزاری است، تردیدی نیست. امیدوار هستیم که به زودی گشایشهایی در موضوع اینترنت حاصل شود.